امام جمعه قروه با بیان اینکه نمی شود در اجرای برجام به اروپا اعتماد کرد گفت: آمریکا همان اروپا است و اروپا آمریکا است و ما نباید به اروپایی ها دل ببندیم
کد خبر: ۹۰۱۷۱۴۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با بیان اینکه یاوه گویی‌های آمریکای خونخوار و ترامپ دیوانه تاثیری در حرکت رو به جلو ایران اسلامی نخواهد داشت اظهار کرد: دشمن امروز می‌داند که ما در هر تصمیمی که تابع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده ایم پیروز شده ایم.

وی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته‌ای، انقلابی‌ها نگرانی‌های خود را بیان کردند افزود: بار‌ها و بار‌ها انقلابی‌ها بر امر رهبر معظم انقلاب اسلامی که آمریکا قابل اعتماد نیست تاکید کردند، اما حضرات گوش نکردند و امروز سرافکنده شده اند.

امام جمعه قروه بیان داشت: مردم امروز ناراحت و نگران هستند و آن‌هایی که قول برداشته شدن تحریم‌ها و تحقق برجام را می‌دادند باید پاسخگو باشند.

باباییان خطاب به طرفداران مذاکره با آمریکا افزود: شما گفتید که آمریکا کدخدای اروپا است و اگر کدخدا را ببینیم بقیه نیز همراه ما می‌شوند، اما امروز می‌بینیم که کدخدا شما را در میان مردم سرافکنده کرد

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ میلیارد در طول دوران مذاکرات هسته‌ای هزینه شد تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال مذاکرات دوباره است تا بتواند به اهداف خود در ایران اسلامی دست یابد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به اروپا افزود: آمریکا اروپا است و اروپا آمریکا است و ما نباید به اروپایی‌ها دل ببندیم

باباییان گفت: مکرون در تماس تلفنی با رییس جمهور کشور ما اعلام کرده است که ما در برجام می‌مانیم، اما باید در خصوص نفوذ ایران در منطقه و قدرت موشکی مذاکره کنیم و در نهایت باید گفت: فردا همین فرانسه و همین انگلیس پیر و روباه استعمار و همین آلمان برای ما رجز می‌خوانند

امام جمعه قروه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: آمریکا عربستان را گاو شیرده می‌نامد و ما می‌بینیم که حکام خلیج فارس در برابر آمریکا هیچ کاره هستند، اما در ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب با اقتدار در برابر دشمن سخن می‌گویند و به نمایندگی از ملت ایران می‌فرمایند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما نیز می‌گوییم آقای ترامپ و طرفدار ترامپ شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکینید

باباییان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز ما در نقطه قوت ایستاده ایم گفت: آن‌هایی که در ایام انتخابات مردم را از وقوع جنگ می‌ترساندند تا بتوانند رای بیشتری را از آن خود کنند امروز سکوت کرده اند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد و از ایران می‌ترسد و ترسو‌تر از انچه است که برخی از آن بیان می‌کنند.

به گفته باباییان اگر ما طبق منویات مقام معظم رهبری و در تبعیت از رهبری عمل کنیم کشور ما سالم و محفوظ خواهد بود و در دست امام زمان (عج) قرار میگیرد و باید مشت را گره کرد و دندان را به هم سایید و از اعماق دل فریاد مرگ بر آمریکا سرداد.

وی با اشاره به ذوق زدگی اسراییل از تصمیم اخیر آمریکا در خروج از برجام گفت: نخستین کسی که از این اقدام ترامپ خوشحالی کرد اسراییل بود؛ اسراییلی که مرگ خود را می‌بیند.

امام جمعه قروه بیان داشت: اسراییل این غده سرطانی و این فرزند نامشروع آمریکا قوانین بین الملل را نقض می‌کند و جامعه بین المللی در برابر آن سکوتی مرگبار دارد

باباییان ادامه داد: امروز پیروزی‌های حزب الله لبنان و جبهه مقاومت از همیشه بیشتر است و می‌بینیم که در درگیری‌های اخیر از ۵۰ موشکی که اسراییل به سمت سوریه شلیک نمود تنها ۴ موشک به زمین اصابت کرد در حالی که از موشک‌هایی که سوریه به سمت اسراییل شلیک کرد تنها یک موشک رهگیری شد.

به گفته باباییان اسراییل مرگ خود را می‌بیند و با پیروزی‌های حزب الله و حماس و جبهه مقاومت، مرگ در برابر چشمان اسراییل پدیدار شده است.

وی به انتخابات لبنان اشاره نمود و افزود: پیروزی جبهه مقاومت و حزب الله در انتخابات لبنان نشان دهنده ان است که مردم لبنان بدعهدی‌های آمریکا و آل سعود را دیدند و به جبهه مقاومت رای دادند.

باباییان با بیان اینکه مرگ اسراییل مرگ آل سعود را نیز به همراه دارد گفت: آل سعود به آنچه که پیش بینی کرده بود نرسید و هر روز که می‌گذرد ارتش یمن و انصار الله یمن قدرتمند‌تر می‌شود و شهر‌های مختلف عربستان را مورد حمله قرار می‌دهد.

امام جمعه قروه در بخش پایانی سخنان خود به نگاه برخی از مسئولین به خارج از مرز‌ها برای رفع مشکلات کشور اشاره نمود و افزود: ما مشکلی داریم که برخی رفع مشکلات کشور را از خارج از مرز‌ها می‌جویند و نگاه به داخل ندارند و دارای افکاری غرب زده هستند در حالی که باید به توان داخلی تکیه کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات