خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت بدون هیچ چشم‌داشت مادی همچنان در صحنه حضور فعال دارند و امیدواریم خداوند به این عزیزان عمر با عزت عطا بفرماید تا ما بتوانیم از بصیرت این بزرگواران در پیشبرد اهداف سپاه و انقلاب استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۱۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

پیشکسوتان جهاد و شهادت بدون هیچ چشم‌داشت مادی حضوری فعال در صحنه دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور پیشکسوتان سپاه ناحیه نهاوند در کانون بسیج این ناحیه برگزار شد. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: از اقدامات خوب و مؤثر و کمک‌های پیشکسوتان که در سال گذشته برای پیشبرد اهداف سپاه ناحیه نهاوند به این مجموعه صورت گرفت صمیمانه قدردانیمی‌کنیم.

سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: هیچ یک از برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند در سال 96 به خوبی پیش نمی‌رفت مگر با راهنمایی‌ها و مساعدت و کمک‌های پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و این پا به کار بودن پیشکسوتان زبانزد خاص و عام است.  

وی افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت بدون هیچ چشم‌داشت مادی همچنان در صحنه حضور فعال دارند و امیدواریم خداوند به این عزیزان عمر با عزت عطا بفرماید تا ما بتوانیم از بصیرت این بزرگواران در پیشبرد اهداف سپاه و انقلاب استفاده کنیم. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه دو تفکر در کشور ما وجود دارد یک تفکر انقلابیون و دیگری تفکر غیر انقلابیون که ما باید خط و خطوط خودرا بدانیم،ابراز داشت: وظیفه ما و شما پیشکسوتان این است که باید تفکر ما مانند تفکر رهبری باشد که می‌فرمایند آمریکا قابل اعتماد نیست. 

وی در پایان تصریح کرد: ضمن اینکه قدردان تمام زحمات شما پیشکسوتان هستیم، ما و مجموعه سپاه صمیمانه از شما پیشکسوتان تقاضای راهنمایی و همدلی و همفکری در تمام عرصه‌ها را خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات