کریمی قدوسی در گفتگو با«بسیج»:

طرح ازدواج دختران بدون اذن پدر، بنیان خانواده را متلاشی می کند/ این طرح در راستای جریان فمینیسم است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: ما صد در صد با طرحی که مخالف شرع و فرهنگ ملی و اسلامی ما باشد مخالف هستیم. ازدواج دختر بدون اذن پدر به معنای متلاشی شدن خانواده ها است.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۱۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با طرح یک فوریتی مجلس در خصوص ازدواج دختران بدون اذن پدر اظهار داشت: افرادی که در جریان فمینیسم فعالیت می کنند موافقان و مطرح کنندگان این طرح هستند و مواضع آنها صد در صد به نفع جریان بیگانگان است.

وی با بیان این مطلب افزود: ما صد در صد با طرحی که مخالف شرع و فرهنگ ملی و اسلامی باشد مخالف هستیم. ازدواج دختر بدون اذن پدر به معنای متلاشی شدن خانواده ها است.

نماینده مردم مشهد در مجلس بیان داشت: جمعیت 80 میلیونی برای پایدار ماندن به یک محور قوی یعنی خانواده نیاز دارد.

کریمی قدوسی گفت: البته ممکن است برخی والدین مشکلاتی از قبیل اعتیاد داشته باشند که آن را دادگاه تعیین می کند اما اینگونه مسائل در جامعه نادر است و عموم مردم ما دارای اصالت فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه نقش والدین در ازدواج فرزندان خود بسیار موثر است عنوان کرد: دختران در این دوره از نظر رشد عقلی و فرهنگی در شرایطی هستند که بتوانند تحلیل و تجزیه کنند و در اسلام اینگونه نیست که پدر و مادر حرف آخر را بزنند و اگر مخالفتی داشته باشند نظر خود را اعلام می کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اینگونه طرح ها موجب می شود فضای روانی علیه والدین منفی جلوه داده شود. گویا همه پدر و مادرها رفتار دیکتاتور مآبانه دارند و خیر و صلاح فرزندان را تشخیص نمی هند و اینگونه جامعه را دو قطبی می کنند.

کریمی قدوسی یادآور شد: این طرح ها یک شبه مطرح نمی شود بلکه در اتاق های فکری مهندسی می شود که چگونه در دراز مدت جامعه ایرانی را آسیب پذیر کنند.

وی در پایان مطلب گفت: جامعه ایرانی پاک و اصیل است و دشمن برای این موضوع برنامه ریزی کرده تا این اصالت را از جامعه ایرانی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، طرحی از سوی نمایندگان به مجلس ارائه شده که طبق آن سه گروه دخترانی که به سن 28 سالگی به شرط احراز رشد از سوی مرجع قضایی رسیده اند و یا دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد و دارای 5 سال سابقه کار و بیمه بازنشستگی  هستند دیگر برای ازدواج به اذن پدر نیاز ندارند.

ارسال نظرات