تور تعاون گردی به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بسیج سازندگی استان و شهرستان ، بسیج رسانه شهرستان، جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای در واحدهای تولیدی توت فرنگی و مبل با هدف رفع موانع تولید و اشتغال و همچنین تشویق به فعالیت های تعاونی در شهرستان نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۸۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، تور تعاون گردی به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بسیج سازندگی استان و شهرستان ، بسیج رسانه شهرستان، جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای در واحدهای تولیدی توت فرنگی و مبل با هدف رفع موانع تولید و اشتغال و همچنین تشویق به فعالیت های تعاونی در شهرستان نظرآباد برگزار شد.

امیری رئیس اداره توسعه و ترویج تعاونی ها در اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی البرز از مثبت ارزیابی کردن برگزاری تورهای تعاون گردی در سطح شهرهای استان البرز گفت: امروز شاهد حضور روسای بانک و موسسه ها،مسئول بسیج سازندگی و مسئول فنی حرفه ای با هدف آشنایی با موانع تولید و رفع این موانع در بین تولیدکنندگان نظرآباد بودیم.در استان البرز بالای 1200تعاونی فعال در بخش های کشاورزی،دامداری،صنعتی و... وجود دارد.

در حاشیه این تور سرگرد یعقوب خیراللهی مسئول بسیج سازندگی ناحیه نظرآباد گفت:در سال های اخیر بسیج سازندگی و سپاه پاسداران ناحیه نظرآباد در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی گام های مثبت برداشته است بطور مثال می توان گفت بالای 100میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 10الی 16درصد به تولیدکنندگان در بخش های کشاورزی،دامپروری و آموزش پرداخت شده و این آمادگی وجود دارد از مشتاقان تولید (دارای مجوز و کارت مهارت ) حمایت کنیم.

ارسال نظرات