رئیس کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تولید و صادرات نفت

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جهت تولید نفت و صادرات آن، با ایجاد فرهنگ کار و تلاش شاهد تلاش‌های خوبی در مجموعه وزارت نفت هستیم که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت نفت حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۶۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تولید و صادرات نفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از پایانه‌های صادراتی نفت خام در جزیره خارک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در جهت افزایش میزان همکاری و ارتباط وزارت نفت با مردم، کمیسیون انرژی مجلس تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده است.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین کارکردهای کمیسیون انرژی مجلس، تقویت منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت است که اخیرا  نیز منابع مالی خوبی برای تکمیل پروژه‌های پایانه‌های نفتی ایران در خارک تخصیص داده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جهت تولید نفت و صادرات آن، با ایجاد فرهنگ کار و تلاش شاهد تلاش‌های خوبی در مجموعه وزارت نفت هستیم که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت نفت حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اهداف سفر اعضاء کمیسیون انرژی مجلس به جزیره خارک، گفت: پس از این که ترامپ به شکل رسمی از برجام خارج شد این سفر کلید خورد تا بتوانیم با حضور میدانی در خارک، به یک راه‌کارهای مشترک با وزارت نفت در جهت توسعه و تثبیت کارکرد وزارت نفت در عرصه تولید و صادرات دست پیدا کنیم.

حسنوند عنوان کرد: در این سفر سعی می‌شود مشکلات مردم جزیره خارک به دقت بررسی و برای رفع آن تصمیمات خاصی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار