خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در جریان تجلیل از خدمات داوطلبانه فعالان عرصه سلامت به شهروندان و اقشار کم برخوردار منطقه 20 که با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار شد، گفت: در هفته سلامت 13 هزار و 700 خدمت در نقاط پرتردد و کم برخوردار منطقه 20 ارائه شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۴۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی هدف از این مراسم را قدردانی از افرادی که داوطلبانه و با نیت انسان دوستانه برای ارتقاء سلامت روانی، جسمی و اجتماعی مجموعه مدیریت شهری را یاری رساندند، بیان کرد و گفت: بهره مندی از سرمایه های اجتماعی در مقوله فعالیت های فرهنگی بسیار ارزشمند است که مدیریت شهری در ایجاد بستر این مشارکت عملی پیشگام بوده است.

صفوی مشارکت 40 گروه و سازمان در ویژه برنامه های هفته سلامت را مصداق عینی بهره مندی از سرمایه های اجتماعی برشمرد و افزود: برای تداوم این روند هم افزایی و انسجام بیشتر در ظرفیت های اجتماعی داوطلب، نیازمند تشکیل کارگروه های ویژه ای با حضور شرکت شهرسالم، بهداشت و درمان، نماینده خیران و شهرداری هستیم تا روند خدمت رسانی ادامه یابد.

شهردار منطقه 20 خدمت رسانی به نقاط کم برخوردار و روستای محمود آباد به عنوان یکی از روستاهای حاشیه ای شهرری را از نقاط قوت ویژه برنامه های هفته سلامت دانست و گفت: با استقرار پایگاه های سلامت محور مدیریت شهری در نقاط پرتردد و میادین و همچنین کوره پزخانه های روستای محمود آباد که با مشارکت فعالان عرصه سلامت انجام شد، 13 هزار و 700 خدمت به شهروندان ارائه شد.

خدمات رسانی به تمامی اقشار جامعه در اولویت

زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران خدمات فعالین داوطلب به گروه های نیازمند را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: هم افزایی محقق شده در فعالیت ویژه برنامه های هفته سلامت منطقه 20 که با برقراری ارتباط بین نهادهای شهری مرتبط، بخش خصوصی و ظرفیت های محلی ایجاد شده بر مولفه ارتقاء سلامت اجتماعی تاثیرگذار است.

نصیری افزود: دسترس پذیر کردن شهر و ارائه خدمات سلامت محور به همه اقشار به ویژه افراد کم برخوردار و توان یاب از مهمترین اولویت های اداره کل سلامت است.

قدردانی از 110 فعال داوطلب در هفته سلامت

این نشست با قدردانی شهردار منطقه 20 از 110 فعال داوطلب در عرصه خدمات رسانی سلامت محور ادامه یافت که از این میان 57 پزشک و پیراپزشک با مدیریت شهری همکاری و مشارکت داشتند.

     

ارسال نظرات