رونمایی از پوستر جشنواره سراسری «پوستر و کارتون» راه روشن فردا

خبرگزاری بسیج: پوستر جشنواره سراسری «پوستر و کارتون» راه روش فردا، با موضوع حمایت از کالای ایرانی به میزبانی شهرری رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۴۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره که در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، «احمد مسجدجامعی» عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش، «بهزاد مریدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

 

این جشنواره با موضوع تحقق عملی شعار سال، خود اتکایی و عدم وابستگی، ترویج فرهنگ و روحیه استقلال، استفاده از ظرفیت های بالای کشور در تولید، خرید محصولات ایرانی، لزوم افزایش کیفیت محصولات تولید داخل، کاهش خرید تولیدات خارجی، مبارزه با قاچاق کالا، افزایش صادرات غیر نفتی، کاهش واردات کالا، اشتغالزایی (افزایش تولید و جلوگیری از بروز معضلات اجتماعی)،کارآفرینی و فرصت‌های شغلی در تولید کالاهای ایرانی برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان آثار خود را می توانند تا 15 تیرماه به نشانی شهرری، سه راه ورامین، خیابان شهید عبدالهی، شماره ٢٠ ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ٣٣٧٧٩٥٥٠ تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی را از پایگاه اطلاع رسانی rey.farhang.gov.ir دریافت کنند.

     

ارسال نظرات
آخرین اخبار