خبرگزاری بسیج: جلسه هیات مدیره مجامع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران در مدرسه حاج سید هادی موجانی واقع در شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۴۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجید پیروزان، مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان های استان تهران گفت: جلسه هیات مدیره مجامع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران با حضور مهندس یدالله شهباز بیگی قائم مقام و معاون مالی توسعه منابع مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سید هادی موجانی رئیس مجمع خیرین استان تهران و شهرستان ری، جمعی از خیرین مدرسه ساز ، روسای ادارات آموزش و پرورش کهریزک، فشافویه، ناحیه یک و دو شهرری در مدرسه حاج سید هادی موجانی واقع در شهرک منتظری شهرستان ری برگزار شد.

در این جلسه نحوه برگزاری جشنواره های تجلیل از خیرین مدرسه ساز مطرح شد و معاون مدیر کل ضمن تاکید بر اجرای شایسته جشنواره های تجلیل از خیرین در سطح استان، برگزاری این جشنواره ها را موجب دلگرمی و جذب حداکثری خیرین دانست و از مجمع خیرین شهرستان ری که تاکنون 14 جشنواره تجلیل از خیرین برگزار کرده است قدردانی کرد.

شهباز بیگی، ضمن اعلام آمادگی برای کمک به برگزاری جشنواره از لحاظ مادی و معنوی همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته تشریفات را مطرح کرد و گفت: از صفر تا صد برنامه های تجلیل از خیرین در این کمیته بررسی و نظرات خیرین احصاء و با حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستان جلسه تجلیل از خیرین به بهترین نحو برگزار شود.

روسای ادارات نیز نظرات خود را درباره برگزاری جشنواره مطرح و خیرین حاضر در جلسه هم آمادگی خود را برای اجرای مطلوب این همایش ارزشمند اعلام کردند.

در ادامه جلسه، مجید پیروزان، مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان های استان تهران ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری جشنواره های تجلیل از خیرین در سایر شهرستان های استان، پیشنهاد کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری با حضور خانواده های خیرین مدرسه ساز چه آنهایی که در قید حیات هستند و چه خانواده خیرینی که به دیار باقی شتافته اند با حضور استاندار تهران، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، فرماندار ویژه و رئیس شورای شهر شهرستان ری و سایر مسئولان که حضور آنها مفید و اثر گذار است، برگزار شود.

  

  

ارسال نظرات