نشست بصیرتی سیاسی با موضوع تبیین شعار سال 1397 ، به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فکری ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۱۷۰۳۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در این نشست گفت : امسال از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و مخاطب این شعار آحاد ملت و مسئولان هستند که اگر همه همت کنند و جریان سازی کنند قطعا خیلی زود معادلات را تغییر میدهند و ان شاءالله رشد و پیشرفت کشور ما با عمل نمودن به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی سرعت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سید صادقی افزود : بر اساس آموزه های قرآنی و دینی ، به دلایل متعدد خرید کالای خارجی ممنوع است  ، چون باعث تسلط دشمن بر ما می شود و ما زیر سلطه و حاکمیت ظالمانه دشمن قرار می گیریم.

ایشان در ادامه اظهار داشت: اگر قرار است از کالای ایرانی حمایت شود نباید به نصب بنر و شعار وسخنرانی اکتفاء کرد . باید اول از ادارات و منازل خودمان شروع کنیم . این برای ملت بزرگ ما ننگ است که از بیل و کلنگ گرفته تا دستمال کاغذی و کود و شیشه مربا و حتی غذای حیوانات را از خارج از کشور وارد کنیم، این برای ما ننگ است که بخواهیم هویت ایران اسلامی خودمان را با لباس و کالای خارجی و فرهنگ غربی و اروپایی معرفی کنیم در حالی که بهترین محصولات ایرانی در بازار های جهانی و بازار های داخلی با برند خارجی بفروش میرسد چراکه سبک زندگی اسلامی ما تغییر کرده و فرهنگ آلوده غربی سعی کرده جای آن را بگیرد.

حجت الاسلام سید صادقی در خاتمه گفت: امروز خرید کالای خارجی تضعیف حکومت اسلامی است و کشور را تحت تسلط دشمن قرار دادن است و تضعیف حکومت اسلامی به هر نحوی که باشد حرام قطعی است، وقتی می گوییم ایرانی با تعصب کالای ایرانی بخرد یعنی یک وظیفه و تکلیف دینی و ملی بدانیم حتی اگر محصول دیگری بهتر از آن باشد.

ارسال نظرات