نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

شهید حججی نمونه بارز اندیشه ،معرفت دینی، ولایت مداری و پاسداری بود

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، با حضور حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گروه عسگریه و با حضور کارکنان تیپ در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۱۶۹۹۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:وی در ابتدا ضمن گرامیداشت ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خاطرنشان کرد : در حال حاضر با دو دشمن روبرو هستیم یکی دشمن نفس ماست و دیگری به اقتضای زندگی دشمنان ظاهری است و به تعبیر مقام معظم رهبری ما در مقابل دو خاکریز قرار داریم . یکی سیم خاردار نفس است مانند امیال نفسانی و اگر کسی بخواهد از سیم خاردار بیرونی عبور کند باید از سیم خاردار نفس خود عبور کند و باید عقیده ، فکر ، ایمان و بصیرت و روشنگری خود را بالا ببرد.

امام جمعه زنجان در ادامه به  نمونه عمق بارز تعمیق معرفت و معنویت و دارای بصیرت دینی و ولایت مداری در جامعه به شهید حججی اشاره کرد و اظهار داشت : شهید حججی نمونه بارز و دارای اندیشه و معرفت دینی و ولایت مداری را داشت که به شهید حججی معروف شد.

حجت الاسلام خاتمی سپس به مناجات حضرت امام سجاد(ع) در مناجات شعبان اشاره کرد و افزود : آن حضرت مردم را در مورد امامت و ولایت به سه گروه تقسیم کرده اند : گروه اول گروهی هستند که از امام و ولایت جلوتر حرکت می کنند و در عاقبت این افراد از دین خارج می شوند و گروه دوم گروهی هستند که که با اسلام و ولایت فاصله دارند و این افراد در آخر راه را گم می کنند و گروه سوم ، گروهی هستند که پشت امام و ولایت حرکت می کنند این افراد در عاقبت جزو افراد هستند که عاقبت بخیر خواهند شد .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در پایان از زحمات چندین ساله پاسداران و سربازان تیپ 36انصارالمهدی(عج) که در مناطق شمالغرب مشغول به خدمت و ایجاد امنیت هستند به ویژه از فرمانده تیپ سرهنگ عباسی و حجت الاسلام تیموری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ و همه کارکنان تقدیر به عمل آورد .

لازم به یادآوری است همایش روز عقیدتی سیاسی در تیپ با تقدیر از مربیان و متربیان نمونه تیپ سال 96 پایان ،  و سپس حجت الاسلام خاتمی با حضور در مزار گمنام شهدای گمنام از مقام شامخ شهداء گرانقدر  تجلیل به عمل آوردند  .

ارسال نظرات
آخرین اخبار