خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در نشست سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد، گفت: یکی از خصوصیات اصلی امام (ره) دفاع از مردم و شناخت و حل مشکلات مردم بود.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۶۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین تقی زاده افزود: ایشان بر این بارو بودند که مردم ایران همانند مردم زمان پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و بهتر از آنان به دفاع از اسلام ناب برخاستند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه «راه او راه ما، هدف او هدف ما و آرمان او آرمان ماست» اظهار داشت: حضرت امام (ره) اسوه و الگوی همه مسلمانان ایران و دنیا هستند و راهی را که ترسیم کردند، با هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر برگزاری برنامه‌های 14 و 15 خرداد با شکوه هرچه بیشتر افزود:در این راستا به موضوع دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ارزش‌های اسلامی که حضرت امام (ره) با نام اسلام و دفاع از آن فداکاری کرده و در این راه ملت بزرگ ایران زیر پرچم اسلام جمع شده و پیروز شدند، باید بیشتر پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: استکبارستیزی از خصوصیات حضرت امام بوده و به ما یاد دادند که در مقابل استکبار بایستیم و از حقوق محرومان دفاع کنیم، نمونه بارز آن اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس است و امیدوارم روز جهانی قدس در امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

حجت تقی‌زاده اضافه کرد: مسائل مطرح‌شده در جامعه امروزی همچون موضوع اقتصاد مقاومتی که رهبرفرزانه انقلاب می‌فرمایند، در ادامه همان راهی است که حضرت امام (ره) ترسیم کرده‌اند.

وی با اشاره به هزمانی ایام 14 و 15 خرداد با ایام ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس و لیالی قدر بیان کرد: این موضوع فرصتی مناسب برای برگزاری برنامه‌های متنوع از جمله مسابقات فرهنگی، نمایشگاه‌ها، سوگواره‌ها و محافل قرآنی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها