خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی برنامه های 14 و 15 خرداد و روز جهانی قدس، افزود: در شرایط کنونی و با توجه به معادلات جهانی به شدت نیازمند پیاده سازی اندیشه ها و تفکرات ناب امام راحل هستیم به ویژه اینکه محور این اندیشه ها، وحدت بین مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۶۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: پیام مهم و جهانی امام خمینی در جریان مبارزات انقلابی و سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اصل وحدت جامعه اسلامی بر مبنای عزت مندی مسلمانان استوار است و ایشان دیانت را مرکز ثقل وحدت و انسجام مسلمانان جهان می دانستند.
وی با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی، وامدار امام خمینی و خون شهدا هستند، بر ضرورت صیانت و پاسداری از آرمان ها و اهداف عالی امام و رهبری انقلاب تاکید کرد.
شهرای فر تقارن 14 و 15 خرداد امسال با ماه رمضان و لیالی قدر را فرصتی مغتنم و مهم برای بازیابی اندیشه های والای امام خمینی دانست و افزود: باید از این فرصت به شکل بهینه ای برای احیای ارزش ها و اصول اسلامی و انقلابی استفاده کنیم.
وی راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را دارای ارزش و اهمیت وسیع در ابعاد داخلی و خارجی دانست و گفت: این راهپیمایی دشمن شکن باید امسال وسیع تر و باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا بار دیگر استکبار جهانی وحدت و انسجام مردم انقلابی ایران را مشاهده کند.
شهرتی فر خروج ایالات متحده از برجام و سخنان وقیحانه رئیس جمهوری این کشور را عاملی مهم و انگیزشی برای مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی دانست که می تواند راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را گسترده تر از سال های قبل به نمایش بگذارد.

ارسال نظرات