فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: دوره عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان متوسطه ساوه برگزار و نزدیک به750 دانش‌آموز این شهرستان در این دوره حضور داشتند.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۵۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی ، از برگزاری دوره عملی آمادگی دفاعی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه خبر داد و اظهار داشت: یکی از اقداماتی که با مشارکت بسیج و آموزش‌وپروش برگزار می‌شود برگزاری کلاس‌های آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان این مقطع است.

وی افزود: در مدت سال تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه با بهره‌گیری از مربیان بسیج آموزش‌های لازم در بحث دفاعی را فرا می‌گیرند و با حضور در میدان تیر به شکل عملی با مباحث تیراندازی، آشنایی با سلاح و موضوعات دیگر دفاعی آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: این اردوها به مدت 10 روز از تاریخ 13 اردیبهشت لغایت23 اردیبهشت سال جاری در اردوگاه قدس ساوه برگزار گردید که نزدیک به 750 دانش‌آموز ساوجی، حضور پیدا کردند.

رسولی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوی عملی گفت: این اردوها به منظورحفظ انسجام وآمادگی دانش‌آموزان با حضور در ميدان تير برگزار و دانش آموزان ضمن آشنایی با سلاح و طریقه باز و بست کردن سلاح،اجرای عملی تیراندازی،ایست و بازرسی و آشنایی با آرمان های شهدا را آموزش دیدند.

ارسال نظرات