سردار غلامی گفت: با مشارکت بسیج سازندگی در استان زلزله زده کرمانشاه، پادگان های نظامی به مراکز تولیدی و دهکده اقتصاد مقاومتی تبدیل شده اند.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۵۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰

سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص طرح های اشتغال زایی این سازمان اظهار داشت: با مشارکت بسیج سازندگی در استان زلزله زده کرمانشاه، پادگان های نظامی به مراکز تولیدی و دهکده اقتصاد مقاومتی تبدیل شده اند و از این لحاظ استان کرمانشاه در اشتغالزایی در گروه استان های ممتاز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط را وظیفه خود می داند، تصریح کرد: طی پنج سال گذشته سازمان بسیج سازندگی در سراسر کشور 145 هزار واحد کوچک صنعتی را با عنوان واحدهای کوچک اقتصاد مقاومتی راه اندازی کرده است که با میانگین ایجاد اشتغال در هر واحد برای دو نفر، تقریبا برای 300هزار نفر اشتغال زایی شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی در خصوص هماهنگی و مشارکت دستگاه های دولتی در این طرح ها نیز گفت: دستگاه های دولتی همراه ما بوده اند اما کلیه منابع مورد نیاز برای راه اندازی این واحد ها از سوی بانک مهر اقتصاد تأمین شده است.

ارسال نظرات