حسینیه عاشقان کربلای ساری قدمگاه رزمندگان و 15 هزار شهید گلستان و مازندران برای اعزام به مناطق دفاع مقدس است/ خواص و نخبه گانی که جلوتر از زمان حرکت کردند تاریخ ساز شدند

حسینیه عاشقان کربلای ساری قدمگاه رزمندگان استانهای مازندران و گلستان و 15 هزار شهیدی است که عازم میادین نبرد علیه دشمنان اسلام می شدند.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه کربلا در برنامه دیدار نیروهای مسلح مازندران با حضرت آیه الله العظمی نوری همدانی که در حسینیه عاشقان کربلای ساری و از جوار مزار مطهر دو شهید گمنام برگزار شد ضمن خیر مقدم به محضر مرجع عالیقدر و پشتیبان ولایت  جهان اسلام گفت: حسینیه عاشقان کربلای ساری قدمگاه رزمندگان استانهای مازندران و گلستان و  15 هزار شهیدی است که عازم میادین نبرد  علیه دشمنان اسلام می شدند.

حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی با تقسیم بندی نخبه گان و خواص هر عصری  در زمان به سه دسته،  اظهار داشت: عده ای از نخبه گان از زمان عقب هستند  و مشکل می آفرینند، عده ای دیگر گرچه همراه زمان حرکت دارند اما ممکن است در سر پیچ های تند زمان گرفتار لغزش ایمانی شده و ریزش کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه کربلا یادآور شد: حرکت عده ای از نخبه گان و خواص جلوتر از زمان بوده و پیشاپیش زمان را می بینند و هشدار ها و مراقبت های لازم را دلسوزانه برای سعادت دنیایی و آخرتی رهروان در جامعه اعلام می کنند و این عده همچون امام خمینی(ره)، آیه الله العظما خامنه ای مد ظله (مقام معظم رهبری)، آیه الله نوری همدانی و ... تاریخ ساز شدند.

وی با طرح اینکه فرق امام امت با سایر بزرگان   در حیات بخشی انقلاب اسلامی چه بود اظهار داشت: دیگران هم همان کتابی را خواندند که امام (ره) خواند، همان مدرسه و حوزه را رفتند که امام رفت و همان مواهب الهی را بهره بردند که بنیانگذار انقلاب اسلامی بهره برد، اما، امام خمینی(ره) چطور توانست  در دورانی که پدیده شوم بر سر جهان اسلام سایه افکنده بود موجبات حیات مجدد اسلام و انقلاب اسلامی را فراهم و آنرا تشکیل دهد؟!

حجه الاسلام والمسلمین غلامی تاکید کرد: الان هم اگر بزرگان با  شجاعت و خود باوری به ایمان درونی از زمان جلوتر حرکت کنند و عالم و آگاه به زمان باشند بر سر هجمه و ترفند های دشمنان و فتنه گران و بر سر پیچ های تند زمان گیر نخواهند کرد.

این مسئول در سپاه کربلا، آیه الله نوری همدانی را از جمله بزرگانی برشمرد که همزمان با امام و ولایت حرکت داشته و به فضل خدا جلوتر از زمان  بود و همواره دلسوز جامعه اسلامی بودند به گونه ای که در واقعه فتنه ضمن پشتیبانی و تاکید بر  پیروی محض از از ولایت فقیه می فرمودند "برای حمایت از ولایت فقیه و اسلام عزیز حاضرم کفن بپوشم و در برابر فتنه بایستم".

وی ادامه داد: نیاز الان جامعه نیز به چنین  مراجع، بزرگان و شخصیت هایی است که هر وقت موضع می گیرند، اسلام، ولایت و مردم انقلابی دلگرم  می شوند.

 در این مراسم آیه الله طبرسی، نماینده مقام معظم رهبری در استان، مهندس محمد اسلامی، استاندار و سردار رستمیان، فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در کنار سایر نیروهای مسلح مازندران نیز حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار