خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند در واکنش به خروج آمریکا از برجام بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۴۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند در واکنش به خروج آمریکا از برجام بیانیه‌ای صادر کرد.

دراین بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

با توسل به دامن آمریکا، ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگ‌ها و درنده‌ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید. مملکت اسلامی عار است که دستش را دراز کند طرف آمریکا، اگر ما را صد بار بکشند و زنده شویم دست از مبارزه با آمریکا بر نمی‌داریم.

مسئولین و دولتمردان بزرگوار، مطمئناً می‌دانید جملاتی که در بالا بیان شد، جملات حضرت امام(ره) است و این جملات نیز در جلسات خصوصی دو نفره بیان نشده است که بتوان آن را منکر شد و مطمئن هستیم که شما بزرگواران، این جملات و جملاتی دیگر از این دست را بارها از خود امام(ره) شنیده‌اید. حال برای ما جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب این سوال پیش می‌آید، شما که مستقیم از این چشمه بصیرت و معرفت نوشیده‌اید چگونه می‌شود که دانسته‌های خود را فراموش می‌کنید؟ آیا جملات این چند سال شما درباره آمریکا، نشانی از جملات یک مسئول جامعه اسلامی در برابر یک مستکبر جهانی است؟ به نظر می‌رسد تفکری که می‌خواهد به جای آمریکای دشمن، آمریکای مخالف را در اذهان جایگزین کند، حداقل در خصوص بعضی از شما بزرگواران در بدنه دولت موفق شده است و به این نتیجه رسیده‌اید که می‌توان با دادن امتیاز، مخالفت‌های آمریکا را کم کنید، اگر این چند سال خسارت محض که با برجام سپری شد، باعث شود که شما بزگواران به تفکرات و آموزه‌های اصیل اسلام و انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص آمریکا برگردید بسیار خوب و مغتنم است.

اما در خصوص ادامه برجام با پنج کشور باقی مانده در برجام نیاز است این موضوع را یادآوری کنیم که کشورهای اروپایی و حتی کشور چین نگاهشان به دنیا، نگاه منفعت‌طلبی است و نه نگاه تعهد؛ لذا اگر آنها فعلاً در برجام مانده‌اند نه به این خاطر است که تعهد داده‌اند، بلکه به خاطر این است که اولاً منافعشان حکم می‌کند که در برجام بمانند و دوم اینکه با این کار می‌توانند کشور ما را در برجام نگه داشته و از طرف دیگر آمریکا به راحتی تحریم‌های خود را اعمال نماید.

اعضای محترم هیئت دولت و به خصوص بزرگواران حاضر در تیم مذاکره‌کننده از شما درخواست می‌کنیم، منافع شخصی خود و یک عده قلیل را بر امت اسلامی ایران ترجیح ندهید و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به این سه کشور اروپایی اعتماد نکنید و مقتدرانه تصمیم بگیرید و این جمله از ریاست محترم جمهور را یادآور می‌شویم که «اروپایی ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند».

در این چند هفته که زمان مذاکره با کشورهای اروپایی را دارید واقعاً به دنبال تضمین از آنها باشید و نه به دنبال بهانه‌ای برای ماندن در برجام.

ریاست محترم جمهور و اعضای هیئت دولت، بزرگ‌ترین ضعف کشور در حال حاضر، مشکلات اقتصادی است و نسخه این مشکل را نیز سال‌ها پیش رهبر بصیر و فرزانه انقلاب پیچیده‌اند و به شما در قالب طرح اقتصاد مقاومتی اعلان کرده‌اند؛ حال، چه شده است که عده‌ای در بدنه اجرایی کشور همچنان به دنبال نسخه خارجی هستید.

مسئولی که دو تابعیتی باشد، مسئولی که خود دارای شرکت‌های وارداتی باشد، مسئولی که نان خود را در آجر کردن نان ملت می‌داند، مسئولی که خانواده و نزدیکانش در کار قاچاق کالا باشد، مطمئناً نمی‌خواهد که اقتصاد مقاومتی در این کشور قد علم کند، بنابراین لازم است که اول یک پاکسازی در بدنه دولت و مسئولین اجرایی کشور صورت گیرد.

در پایان ما جوانان دانشجوی نسل سوم و چهارم انقلاب اعلام می‌کنیم، با تمام توان خود و حتی با جان خود پای این انقلاب و آرمان‌های اصیل اسلامی این انقلاب ایستاده‌ایم و اندکی قدم پس نمی‌کشیم و آماده تحمل هر سختی و مشقتی در راه اعتلای کشور عزیزمان ایران و اسلام ناب محمدی(ص) هستیم ولی خواری و ذلت را به هیچ وجه تحمل نخواهیم کرد و هر کس که بخواهد دست ذلیلانه به سمت استکبار دراز کند را رسوا و نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات