یک پایگاه خبری آمریکایی، اسناد همکاری نظامیان آمریکایی با عناصر «داعش» در عراق و سوریه را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۷۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
 

 به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج، «بیزینس اینسایدر» اسناد محرمانه مرتبط با وجود پیوند میان نظامیان آمریکایی و عناصر داعش در عراق و سوریه را منتشر کرد. هر چند مقامات آمریکا طبق قانون این کشور موسوم به «قانون آزادی» اسناد فوق را منتشر کرده‌اند، ولی نام‌های افراد را در این اسناد از بین‌ برده‌اند تا به پیوند میان آنها و داعش، لطمه‌ای وارد نشود!
به گزارش تسنیم، طبق اسناد منتشر شده توسط بیزینس اینسایدر،‌ تفنگداران دریایی آمریکا، به جای جنگ با داعش، از آنها حمایت می‌کرده و با سرکرده‌های این گروه تروریستی و سایر گروه‌ها، گفت‌وگو می‌کرده‌اند. بیزینس اینسایدر نوشته «نیروهای آمریکایی مذاکرات و ارتباطات مستقیمی با شماری از سرکرده‌های داعش داشته‌اند.» این پایگاه خبری می‌افزاید، طبق اسناد فوق، توطئه‌ای سری از سوی آمریکا علیه سوریه و عراق در حال اجرا بوده‌است. در مجموع، اسناد دست‌چین شده و  دستکاری شده فوق فقط بخش‌های ناچیزی از ارتباط‌های مستحکم و گسترده آمریکا و داعش را برملا می‌کند. در سال‌های گذشته شاهدان عینی، منابع رسمی عراق و سوریه و وزارت دفاع روسیه اسناد موثق و غیرقابل انکاری را در مورد حمایت‌‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا از داعش برملا کرده‌اند.در هر صورت، با گذشت زمان، ابعاد حمایت آمریکا از داعش، بیشتر آشکار خواهد شد.
جنایت تازه آمریکا
همزمان خبر رسیده جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی ضدداعش با بمباران روستای «الحمادی» در جنوب شرقی استان «حسکه»، هشت عضو یک خانواده بی‌گناه از جمله تعدادی زن و کودک را کشتند و چندین نفر را نیز زخمی کردند.به گزارش فارس، منابع محلی می‌گویند در این حمله، پنج زن و چهار کودک کشته شده‌اند. حسکه در شمال شرق سوریه قرار دارد.
11 اردیبهشت گذشته نیز 23 غیرنظامی از جمله 10 کودک و شش زن در حومه جنوبی حسکه بر اثر حمله آمریکایی‌ها کشته شدند.
شهر اشغالی «ادلب» نیز دیروز شاهد انفجار بمب بود. در این انفجار، چهار تن جان باختند و 20 نفر دیگر زخمی شدند.
 
 
منبع : کیهان
ارسال نظرات