همایش استانی طلایه داران تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری در آستانه ی ماه مبارک رمضان با حضور روحانیون اعزامی و بومی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۶۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: به رسم هر سال و در آستانه ی ماه مبارک رمضان همایش مبلغین و مبلغات اعزامی و بومی استان چهار محال و بختیاری با عنوان «طلایه داران تبلیغ» در مصلی نماز جمعه ی شهرکرد برگزار می شود.

بیژن نوبخت افزود: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 با فراخوان انجام شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، میزبان روحانیون اعزامی و بومی خواهیم بود و در این همایش از سخنان نماینده ی محترم ولی فقیه در استان، حجت الاسلام نکو نام بهره مند خواهیم شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود امسال هزار و 100 نفر مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به فعالیت تبلیغی مشغول شوند .

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی همچنین بیان کرد: در این همایش فرماندهی نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های مرتبط هم شرکت می کنند و سخنان و نکته های خود را به مبلغین اعزامی انتقال می دهند.

وی گفت: بعضی از اولویت هایی که روحانیون اعزامی باید در طول مدت تبلیغ از آن آگاهی داشته و در سخنرانی ها مد نظر قرار دهند و واقعا لازم و ضروری است در این همایش برای مبلغان اعزامی بیان می‌شود و به همین دلیل باید تمامی مبلغان در این همایش یک روزه حضور داشته باشند.

نوبخت افزود: در ماه مبارک امسال دو نفر مبلغ ویژه به منظور برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم استان حضور می یابند که حجت الاسلام محامد یزدی در شهرکرد و حجت الاسلام عبدالرزاق پیردهقان در شهرستان بروجن فعالیت تبلیغی خود را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: ان شاء الله در ماه مبارک رمضان سعی می کنیم تمام مناطق روستایی و شهری از وجود روحانیون اعزامی بهره مند شوند.

ارسال نظرات