فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 268کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۶۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: در عملیات مشترك پلس استان چهارمحال و بختیاری با عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدراستان فارس،  یك دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر شناسایی و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد سوداگران مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر از استان فارس به مقصد شهركرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

سردار غلامزاده اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام كار اطلاعاتی دقیق با همكاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، خودرو سواری پژو 405 حامل موادمخدر را در مبادی ورودی به استان چهارمحال و بختیاری  شناسایی و متوقف كردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 268کیلو و 500گرم  تریاك جاساز كشف و دو سوداگر مرگ با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ارسال نظرات