تولیت امامزاده سیدمحمد(ع) سامرا گفت: اتحاد شیعیان زمینه‌ساز ظهور امام مهدی(عج) و نهایتاً نابودی کامل دشمنان اسلام خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۰۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس عبدعلی حسین تولیت امامزاده سیدمحمد(ص) در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از این حرم شریف ضمن خوشامدگویی به نیابت از مردم شهر بلد و تمامی خادمان اهل بیت(ع) اظهار داشت: ما به ملت‌های ایران و عراق تبریک می‌گوییم چرا که انتخابات عراق امسال به خوبی پیش رفت در حالی که سال‌های گذشته در انتخابات شاهد حمله‌های تروریستی بودیم و بسیاری از افراد به شهادت می‌رسیدند اما امسال به برکت خون شهدا این انتخابات در آرامش برگزار شد.

وی با اشاره به رفتارهای زشت و زننده ترامپ رئیس جمهور آمریکا و خروج وی از برجام گفت: این اقدام به خاطر شکست آمریکا در منطقه به ویژه سوریه و عراق بود. ما مطمئن هستیم که خروج آمریکا از برجام به نفع تمامی مردم ایران خواهد بود.

تولیت امامزاده سیدمحمد(ع) با بیان اینکه امیدواریم ملت‌های جهان اسلام به ویژه شیعیان متحد و یکدست باشند و خود را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده کنند خاطر نشان کرد: وحدت شیعیان زمینه ظهور و نهایتاً نابودی کامل دشمنان اسلام را فراهم می‌کند.

وی در پایان ضمن خیر مقدم به هیأت ایرانی گفت: هر سال به امامزاده سیدمحمد(ع) خیل شیعیان مشرف می‌شوند و اینجا پذیرای آنها هستیم.

ارسال نظرات