مسئول بسیج دانش‌آموزی حوزه میثم در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:

به کارگیری دانش آموزان کارآموز در اردو‌های جهادی

مسئول بسیج دانشجویی حوزه میثم با تاکید بر تخصص‌گرایی در اردو‌های جهادی از به کارگیری دانش آموزان کارآموز در اردو‌های جهادی خبر داد تا کارآموزی خود را در این اردو‌ها سپری کنند.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۶۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
رضا رباط جزی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه میثم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: حضور دانش آموزان در اردوی جهادی یک کار فرهنگی و معنوی می‌باشد.

وی با اشاره به شروع فعالیت‌های جهادی خود از سال ۸۹ افزود: از ابتدای حضور تا نون با اعزام دانشجویان به مناطق محروم ترمیم مدارس حاشیه شهر را در قالب تیمی انجام دادیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی حوزه میثم با تاکید بر تخصص گرایی در اردو‌های جهادی از به کارگیری دانش آموزان کارآموز در اردو‌های جهادی خبر داد تا کارآموزی خود را در این اردو‌ها سپری کنند.

رباط جزی با بیان اینکه در اردو‌های جهادی تابستان گذشته ۳۶ مدرسه ترمیم شد، تصریح کرد: ورود دانش آموزان و دانش جویان در این اردو‌ها باعث بالا رفتن سرعت کار‌ها و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام اعضای تیم دانش آموز هستند و در صدد افزایش و استفاده بهینه از شور جوانی دانش آموزان در اردو‌های جهادی هستیم.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه میثم با بیان اینکه در آینده با توجه به نیاز مدارس کار‌ها تخصصی‌تر می‌شود و به دنبال افزایش مهارت‌ها در جوانان هستیم تاکید کرد: جوانان ما احتیاج به راهنما دارند و در این دوران مسئولیت دادن به دانش اموزان مهم است.

رباط جزی اصافه کرد: مسئولیت دادن به دانش آموزان هویت دادن به آنهاست که در اجتماعی شدن ان‌ها بسیار بسیار موثر است و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس جوانان می‌شود.

وی در پایان یکی از دیگر از اهداف اردو‌های جهادی را انجام کار گروهی توسط دانش آموزان دانست و تاکید نمود باید در کنار انجام کار گروهی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی، شور و نشاط دانش آموزان در انجام کار گروهی نیز متبلور شود و این طرح زمینه‌ای بسیار مناسب برای خودسازی آن‌ها می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها