مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه گفت: جهادگران امروز بسیج سازندگی دنباله رو جهادگران دیروز در جهاد سازندگی هستند.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۵۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبدالزهرا لنگه‌ای  در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه شهرستان بندرلنگه ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ به خواست رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: جهادگران امروز بسیج سازندگی دنباله رو جهادگران دیروز در جهاد سازندگی هستند.

وی افزود: مایه مباهات جهادگران در بسیج سازندگی این است که اراده خداوند در مرتفع ساختن نیاز برخی از نیازمندان به دستان جهادگران صورت می‌پذیرد.

 مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه خاطرنشان کرد: از اقدامات انجام گرفته طی یک سال گذشته در شهرستان بندر لنگه می‌توان به پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی شامل احداث خانه عالم، احداث مسجد، زمین ورزشی رو باز، آبرسانی توزیع کیف و کفش توزیع لوازم التحریر توزیع بسته‌های غذایی ایرانی توزیع جعبه‌های کمک‌های اولیه کمک‌های معیشتی و کمک هزینه‌های درمان و... اشاره کرد.

لنگه‌ای همت و حمیت جهادگران بسیجی را در همه اقشار بسیج شامل مساجد و محلات مهندسین جامعه پزشکی جامعه زنان و ... ارج نهاده و حمایت‌های خیرین و حامیان حرکت‌های جهادی جهادگران را ذخیره‌ای معنوی و اخروی برای ایشان آرزو نمود.

وی تصریح کرد: از اقدامات انجام گرفته در هفته بسیج سازندگی می‌توان به اختتامیه دوره‌های آموزشی مشاغل خانگی و صنایع دستی طرح فجر انقلاب سال ۹۶ توام با برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی غرب هرمزگان و عرضه دستاوردهای بانوان کارآفرین این شهرستان با همکاری اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و بسیج هنرمندان و با حمایت ویژه شهرداری و شورای اسلامی بندرلنگه و همچنین برپایی خیمه‌گاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه اشاره داشت.

لنگه‌ای در پایان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت تکریم و تجلیل از جهادگران و خانواده‌های معظم شهداست که طی این هفته هم جهادگران برتر و پیشکسوت مورد تجلیل قرار گرفته و هم خانواده‌های معظم شهدا تکریم و تجلیل شده‌اند.

ارسال نظرات