مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: برجام تجربه تلخی بود که به غرب‌گرایان وطنی ثابت کرد تنها راه رشد و توسعه ایران اتکا به ظرفیت نخبگان داخلی و فرهنگ مقاومت است.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۵۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی ارجمند مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: باید توجه داشته باشیم که نظام سلطه به سردمداری آمریکا همواره دو سیاست کاملاً متضاد دارد، "سیاست‌های اعمالی " و "سیاست‌های اعلامی" که با یک ادبیات فریبنده با مردم دنیا سخن می‌گویند.

برجام تجربه تلخی بود/ تنها راه توسعه ایران اتکا به ظرفیت نخبگان داخلی و فرهنگ مقاومت است

وی افزود: مثلاً دفاع از حقوق بشر، مبارزه با فقر، کمک به کشورهای درحال‌توسعه از این نوع سیاست‌های اعلامی است، ولی در عمل چپاول سرمایه کشورهای فقیر و وابسته کردن آن‌ها به صدقه شرکت‌های بین‌المللی ازجمله سیاست‌های اعمالی آن‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه زبان استکبار زبان زور است، ادامه داد: اساساً ساده‌لوحی است که از دشمنی مثل امریکا انتظاری غیر ازآنچه تاکنون انجام داده، داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ ارجمند خاطرنشان کرد: برجام تجربه تلخی بود که به غرب‌گرایان وطنی ثابت کرد که تنها راه رشد و توسعه ایران اتکا به ظرفیت نخبگان داخلی و فرهنگ مقاومت است و سیاست لبخند در برابر زیاده خواهان بین‌المللی نتیجه‌ای جز از بین رفتن فرصت‌ها نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: اگر فکر می‌کنیم نهادهای بین‌المللی به کمک ایران خواهند آمد تا حق‌وحقوق خود را از برجام بگیرد سخت در اشتباهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز یادآور شد: قبل از سازمان ملل ابتدا جامعه ملل درست شد که با شکست مواجه شد و وقتی اقبال لاهوری خبر تشکیل سازمان ملل را شنید گفت "کفن دزدانی چند، انجمنی ساخته‌اند بهر قبور ".

حجت‌الاسلام‌ ارجمند در پایان بابیان اینکه امید بستن به بیگانگان وقت تلف کردن است، گفت: تنها نکته مثبت برجام این بود که مسئولین و برخی از مردم بار دیگر متوجه اینکه آمریکا قابل‌اعتماد نیست، شدند.

ارسال نظرات