رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه روش‌شناسی و محتوای آثار این استاد برجسته وجود دارد که باید به روزرسانی و مورد نقد و بررسی قرار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۵۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا چمن در مراسم پاسداشت مقام استاد و تجلیل از تلاشگران عرصه علم و آموزش در تالار سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی استاد شهید مطهری و جایگاه معلم گفت: شهید مطهری دارای شخصیت علمی و مکتبی بود و چگونه اندیشیدن، آموختن و چگونه زیستن را به دانشجویان خود آموخت که معلمان و اساتید ما نیز باید اینگونه باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به آثار شهید مطهری اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه روش‌شناسی و محتوای آثار این استاد برجسته وجود دارد که باید به روزرسانی و مورد نقد و بررسی قرار گردید.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای این مراسم با خیر مقدم و هدف از برگزاری این مراسم گفت: هفته معلم فرصت مغتنمی است تا از معلمان واساتید و پیشگامان عرصه تعلیم و تربیت، به خاطر فداکاری‌هایشان تقدیر و سپاسگزاری کنیم.
واحدی با اشاره به لزوم تبیین نقش اساتید و معلمان در جامعه بیان داشت: برای پیشگیری از کم رنگ شدن فرهنگ احترام به اساتید و معلمان لازم است که نقش معلم در پرورش نیروی انسانی به درستی تبیین شود.
شایان ذکر است در این مراسم هدایایی به اساتید و اعضای هیات علمی و مربیان دانشگاه اهداء گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها