آیت الله صفایی بوشهری در دیدار اعضای کانون سردفتران و دفتریاران استان بوشهر با بیان اینکه برخی مواقع امور مالی به عنوان دارایی و برخی مواقع نیز شرافت یک خانواده محسوب می شود، اظهار داشت: بحث اموال و حوزه اقتصاد نه تنها یک بحث مالی و اقتصادی است بلکه از منظر انسانی، بحث عمر و تلاش زمانی است.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۴۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ایشان با اشاره به افزایش جمعیت و کمبود مسکن، افزود: با گسترش جمعیت و کمبود زمین، ما در آینده مشکلات فراوانی در این حوزه خواهیم داشت به همین خاطر دقت های لازم در این عرصه خیلی ضرورت دارد.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمود: در حوزه ثبت اسناد هر چه سیستم الکترونیکی باشد، واسطه ها حذف و سیستم منضبط شود و منطبق با یک طرح جامع ثبت اسناد باشد، کار دقیق تر و فنی تر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قانون مداری و اخلاق در حوزه کاری شما بسیار مهم است، افزود: قانون مداری و اخلاق مداری یک اصل است و خصوصاً باید در بین کارکنان دفاتر ثبت مراعات شود.

ایشان مسئله آموزش در این حوزه کاری را ضروری دانسته و بیان داشت: آموزش های لازم و گسترش تحصیلات دانشگاهی در کنار تجربه برای کارکنان دفاتر ثبت بسیار مهم است.

منبع: روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها