جشن تولد فرزندان اردیبهشتی شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در کرج

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین اردیبهشت ماه، همزمان با ایام مبارک ماه شعبان در محمد شهر کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۶۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین اردیبهشت ماه، همزمان با ایام مبارک ماه شعبان در محمد شهر کرج برگزار شد.مراسم جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون، به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم افغانستانی برگزار شد.

جشن تولد فرزندان اردیبهشتی شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در کرج

بچه‌های شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون در محمد شهر کرج ، تولد خود را جشن گرفته و در کنار یکدیگر عکس‌های یادگاری گرفتند.

چندیست که رسم برگزاری جشن تولد مشترک برای فرزندان شهدای مدافع حرم از سوی گروه‌های فرهنگی و مردمی در شهرهای مختلف از جمله تهران، قم و مشهد شکل گرفته و هر از چندگاهی تصاویری از لبخند این کودکان در چنین مراسم‌های مفرحی منتشر می‌شود. 

در این مراسم که با حضور سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز ، سردار ابوالفضل اسلامی. مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز و ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد به تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که در اردیبهشت ماه به دنیا آمدند هدایایی اهدا شد.

سردار مولایی در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج  گفت: اگر امروز ما امن ترین کشور خاورمیانه هستیم و با آرامش در کنار خانواده هایمان زندگی می کنیم و با عزت و سربلندی در ایران اسلامی زندگی می کنیم همه مدیون رشادت و جوان مردی مردان بزرگی است.

وی افزود: ما توفیق داریم که میزبان جمعی از خانواده های شهدای تیپ های فاطمیون باشیم و برای فرزندان این شهدا جشن تولدی را در ایام ماه مبارک شعبان برگزار کنیم تا فرزندان این شهدا بدانند که ما قدردان این رشادت ها هستیم.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: برگزاری این مراسم ها از اهمیت بالایی برخوردار است، به ویژه شهدای تیپ های فاطمیون که شهدا مظلومی هستند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها