پیش از ظهر امروز؛

برگزیدگان جشنواره بین المللی عکس فیروزه معرفی شدند

هشتمین جشنواره بین المللی عکس فیروزه تبریز در فرهنگسرای الغدیر این کلان شهر برگزار و در آن نفرات برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۱۶۶۳۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به نفرات نخست این جشنواره علاوه بر اهدای تندیس و لوح افتخار جایزه نقدی 30 میلیون ریالی، به نفرات دوم، سوم، چهارم و پنجم نیز علاوه بر اهدای لوح به ترتیب جایزه نقدی 25، 20، 15 و 10 میلیون ریالی اعطا شد.
هیات داوران این جشنواره در بخش بین الملل با موضوع «معماری جهان اسلام» اثر شایما احمد ادریس از سودان را به عنوان مقام اول انتخاب کردند و آثار هادی دهقانپور از سبزوار، مهران مافی بردبار از قزوین، محمدصالح شریفی از سنقر و جلیله معصومی مقدم از رشت به ترتیب مقام های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
هیات داوران در بخش «تلفن همراه'» جشنواره نیز اثر امیر اطمینان از تبریز را به عنوان اول انتخاب کردند و سمیه فرضی از تبریز، فرناز دمنابی از تهران، محمد نظری از رشت و سجاد نصرتی از تهران نیز در این بخش به ترتیب مقام های دوم تا پنجم را کسب کردند.
هیات داوران هشتمین جشنواره بین المللی فیروزه در بخش ویژه با موضوع «معماری و زیبایی های ابنیه تاریخی و مدنی تبریز»، اثر میلاد حدادیان از مشهد را به عنوان مقام اول انتخاب کردند.
در این بخش، کیومرث خوش صفت از بندرعباس، محمدرضا رجایی از کرمانشاه، مرتضی جدی از مشهد و بهزاد کفش دوزی از تبریز به ترتیب مقام های دوم و پنجم را کسب کردند.
هیات داوران جشنواره همچنین در بخش اصلی با موضوع «چهره شهر»، جایزه مقام اول را به مهدی فیضی از تبریز و جوایز دوم تا پنجم را به ترتیب به آثار امیر عنایتی از تربت حیدریه، صمد علیزاده از تبریز، فرشید احمدپور از تبریز و سهیل زندآذر از رشت اهدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها