حجت الاسلام جعفری :

خدا رحمت کند آنکسی را که به من اندیشیدن را آموخت نه اندیشه ها را

تدین و تقوا که همان طهارت و عمل به موازین دینی است و این همان مسئولیت اصلی برادران سپاه می باشد البته معرفت و اگاهی دینی شامل مسائل سیاسی(دشمن شناسی-جریان شناسی و قدرت تحلیل مسائل سیاسی)هم می شود..
کد خبر: ۹۰۱۶۶۳۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان حجه الاسلام جعفری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری(ره)  وعلت نامگذاری این روز به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مطالبی را بیان نمودند.

با صلوات بر محمد و ال محمد

امسال در حالی که به استقبال برگزاری برنامه دگرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهادت استاد مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه و بسیج می رویم که تقارن میلاد با سعادت حضرت بقیه ا.. الاعظم (عج) با اغاز هفته غقیدتی سیاسی از چهارشنبه 12/2/97 فرصت مغتنمی است در راستای هرچه با شکوه تر برگزاری هفته عقیدتی سیاسی.

اهمیت موضوع عقیدتی سیاسی

با توجه به این مهم که سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها پایبند به اصول اسلام و مفاهیم اسلامی است و از انجاییکه سپاه پاسداران با همین مبانی دینی و عقیدتی شکل گرته است بنابراین بعد دینی و عقیدتی سپاه بر مسائل مادی و نظامی ان برتری دارد، فرایند این اموزش ها به روز رسانی شده اند

حیطه شرح وظایف غقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حضرت رسول (ص)شهرستان کرمان در هفته عقیدتی سیاسی در دو موضوع سپاه و بسیج

*در بحث عقیدتی،تعمق معنویت در بین کارکنان ،بسیجیان و احاد مردم

*در بحث سیاسی ،بصیرت افزایی و روشنگری و شناخت راه صحیح و درست در مسیر حرکت رو به جلوی انقلاب

*تدین و تقوا که همان طهارت و عمل به موازین دینی است و این همان مسئولیت اصلی برادران سپاه می باشد البته معرفت و اگاهی دینی شامل مسائل سیاسی(دشمن شناسی-جریان شناسی و قدرت تحلیل مسائل سیاسی)هم می شود.

اقدامات بسیج

1-برگزاری نشست بصیرتی و شناخت جایگاه و شان علامه شهید مرتضی مطهری (ره) و تبیین ابعاد شخصیتی ایشان جهت ترسیم دورنمای انقلاب با حضور پایوران ناحیه رابطین شعب و نمایندگی و مربیان در تاریخ یکشنبه 16/2/97 در سالن اجتماعات بنیاد قران حدیث یارا... با سخنرانی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه سایر برنامه های ابلاغی حوزه ها وپایگاههای مقاومت تابع ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان

ارسال نظرات