خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود مطرح کرد

معطلی ۹ ساله مصلای شاهرود

امام جمعه شاهرود، پایان دادن معطلی ۹ ساله مصلای این شهر را نیازمند حمایت‌های استانی دانست و درباره کمبود شغل در شاهرود گفت: از تحصیل‌کردگان بیکار خجالت می‌کشیم!
کد خبر: ۹۰۱۶۵۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با حضور نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به دعای صلوات شعبانیه اظهار داشت: ما از خدا می‌خواهیم مواسات را روزی ما کنیم که در حق مسؤولان محترم است و ما می‌توانیم با مردم مواسات و هم‌دردی کنیم.
وی تصریح کرد: روزی فقط مادی نیست و روزی‌های معنوی که مواسات از آن جمله است، را باید از خدا بخواهیم.
امام جمعه شاهرود با اشاره به بحران آب گفت: در منطقه بحران آب داریم و مشکل اشتغال که در همه کشور وجود دارد، در شاهرود هم هست. ما به‌عنوان امام جمعه خجالت می‌کشیم که برای تحصیل‌کرده‌ها کاری وجود ندارد و متقاضی کار فراوان است.
امینی تغییر نگاه مسؤولان استان سمنان در ساخت مصلا‌های سمنان و شاهرود را خواستار شد و افزود: مردم بسیار کمک کردند و دولت هم باید کمک کند.
وی تصریح کرد: مصلای شاهرود بیش از ۹ سال نیمه‌کاره مانده و نگاه مسؤولان استان سمنان باید تغییر پیدا کند و فقط به نماز جمعه توجه نکنند.
امام جمعه شاهرود گفت: مسؤولان باید از نگاه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مدیریت بحران و شهرستانی به مصلا‌ها نگاه کنند و سرعت تکمیل مصلا‌ها بیشتر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها