خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: تجلیل از دو هزار و ۸۰۰ فرهنگی شاهرودی در هفته معلم امسال انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۸۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با حضور نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود اظهار داشت: از دو هزار و ۸۰۰ فرهنگی شاهرودی در هفته معلم تقدیر شد.
وی تصریح کرد: در برنامه‌ای هم از معلمان نمونه استانی و شهرستانی تجلیل شد و از دستگاه‌هایی که کمک کردند و به ما یاد دادند که از معلمان عزیز تجلیل کنیم، تقدیر می‌کنیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به وجود ۳۰ هزار دانش‌آموز در ۱۷۶ آموزشگاه شهرستان شاهرود افزود: خدمات آموزشی و پرورشی به همه ارائه می‌شود و دغدغه ما فضای استاندارد است.
باباخانی بیان کرد: مدارس به بازسازی نیاز دارند که در دستور کار است تا با جذب خیرین که پنج نفر را هم‌اکنون فعال داریم، نیکوکاران در ساخت مدارس کمک کنند.
وی ادامه داد: در هنرستان‌ها یک پایه اضافه شده و دو هنرستان کم داریم که نیاز است توجه ویژه ازنظر تجهیزات و وسایل و نیروی انسانی لازم داشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: کاهش نیروی انسانی در دوره ابتدایی را داریم که امیدواریم با برنامه رفع شود.
باباخانی تأکید کرد: چهار کلیدواژه اخلاق، معنویت و مهارت و خلاقیت در آموزش و پرورش مورد تأکید است و باید در این راستا تلاش کنیم و چراغ راه ما در تعلیم و تربیت همین‌هاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها