دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز :

برجام اتفاق افتاد تا عده‌ای از مسئولان بفهمند که آمریکا قابل اعتماد نیست

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز گفت : هزینه‌ای مثل برجام اتفاق افتاد به امید اینکه عده‌ای از مسئولین روشن شوند و بدانند آمریکا آن چهره بزک کرده همیشگی نیست و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۷۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  علی احمدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز  با اشاره به خروج ترامپ از برجام گفت: این رفتار رییس جمهور آمریکا بار دیگر چهره واقعی آمریکا را به جهان نشان داد.

برجام اتفاق افتاد تا عده‌ای از مسئولان بفهمند که آمریکا قابل اعتماد نیست
وی با بیان اینکه کاملا مشخص است برای رشد مسئولین مجبور هستیم در بخش‌هایی هزینه بپردازیم، افزود: هزینه‌ای مثل برجام اتفاق افتاد به امید اینکه عده‌ای از مسئولین روشن شوند و بدانند آمریکا آن چهره بزک کرده همیشگی نیست و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز اظهار داشت: مشکل اساسی در جایی بود که به آمریکا اعتماد کردیم و با واژه کدخدا به دنبال امتیاز گرفتن از آمریکا بودیم.


وی با اشاره به اینکه عدم خودباوری برخی مسئولین و عدم اطمینان به جوانان باعث بروز عمده مشکلات کشور است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید داشتند که باید به جوانان اعتماد کرد، اما این فرموده رهبر معظم معظم انقلاب از سوی مسئولین نادیده گرفته شده است.


احمدی با بیان اینکه اروپا نیز با ایالات متحده آمریکا فرقی ندارد، تاکید کرد: اروپا همه سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کند و این اشتباه محض است اگر فکر کنیم که برجام بدون آمریکا معنی دارد و می‌توان آن را با اروپا دنبال کرد.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز گفت: تجربه نشان داده اروپا نیز به تعهدات خود عمل نخواهد کرد.


وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد خوش بین نبودن به آمریکا افزود: حالا که برجام به اینجا رسیده باید مسئولین به فکر مقابله باشند و باید بر روی صحبت‌های رهبر معظم انقلاب تکیه کنند و به اقتصاد مقاومتی روی بیاورند.


احمدی بیان داشت: اقتصاد غیروابسته به غرب لازمه یک نظام قدرتمند است و اگر نگاه به بیرون از مرز‌ها باشد دوباره باید هزینه‌های گزافی بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها