آیه الله طبرسی: دو خصلت خداگرایی و مردم‌گرایی در زندگی همه ائمه مشترک بود که علمای ما به تاسی از اهل بیت(ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۵۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کنگره بزرگداشت آیت‌الله حسین محمدی لائینی نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه فقید نکا و بزرگداشت شهدای روحانی مازندران امروز با حضور مرجع تقلید تشییع آیت الله نوری همدانی، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی و جامعه روحانیت مازندران در مصلای جمعه نکا برپا شد.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران صبح امروز در این کنگره گفت: معمولا در طول تاریخ اقلیت موفق نمی‌شوند اما علمای دین در جنگ با طاغوت ما به دلیل هدایت و رهبری ائمه معصومین(ع) و هدایت علمای بزرگ مانند امام خمینی(ره) به پیروزی رسیدند.

وی افزود: دو خصلت خداگرایی و مردم‌گرایی در زندگی همه ائمه مشترک بود که علمای ما به تاسی از اهل بیت(ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: علت حفظ اسلام، وجود روحانیت، مجتهدین و فقها بودند که مازندران 400 شهید طلبه تقدیم انقلاب و اسلام کرد.

طبرسی ادامه داد: دفاع و حمایت از ولایت وظیفه ما بوده که یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار کشور آیت‌الله نوری همدانی بوده که باید قدراین شخصیت بزرگوار را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ساده زیستی، صله رحم ، کمک به مردم از خصوصیات شخصیتی آیت‌الله محمدی لائینی بوده و همچنین این عالم فقید بدون ترس و واهمه جلوی دشمنان اسلام می‌ایستادند.

وی تصریح کرد: نفس گرم، زندگی عالمانه و زاهدانه شخصیت بزرگ اسلام را قدر بدانیم چون اکنون زمان امتحان است و بدانیم دین خدا حافظ ماست و وظیفه حفاظت از دین خدا را داریم.

طبرسی گفت: باید ساده زیستی علما و پیامبران را نصب العین خود قرار دهیم و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها