خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:

اگر قدم در وادی اقتصاد مقاومتی می گذاشتیم، امروز پیروز میدان بودیم

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: آمریکایی‌ها از همان ابتدا مخالف برجام بودند البته این مخالفت تنها صرف برجام نبوده و آن‌‌ها در حقیقت مخالف انقلاب و اسلام هستند.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۴۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: بحث خروج آمریکا از برجام امر بعیدی نبود و از همان ابتدا همگان انتظار این اتفاق را داشتند چراکه آمریکا همواره بدعهد بوده است.
وی تبیین کرد: رهبر انقلاب نسبت به بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده بودند ولی متاسفانه تیم مذاکره کننده وارد بحث هسته‌ای با امریکا شده و تلاش بسیاری را در این راستا کردند.
این مسئول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع با فرهنگیان مطرح کرد: آمریکایی‌ها از همان ابتدا مخالف برجام بودند البته این مخالفت تنها صرف برجام نبوده و آن‌‌ها در حقیقت مخالف انقلاب و اسلام هستند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین گفت: اگر در طی این مدت به جای چشم دوختن به خارج و صرف انرژی در برجام به خودمان تکیه کرده و جوانان در راستای خودباوری حرکت می‌کردند امروز در بحث تولیدات در انواع رشته ها نیز همچون بحث موشکی به خودکفایی رسیده بودیم.
حجت‌الاسلام مصطفایی ادامه داد: عده‌ای در این سال‌ها به ماه تابان برجام چشم دخته بودند حال آن که در این سال‌ها ما در حالت احتضار قرار داشتیم و اگر در بحث اقتصاد مقاومتی و اقتصاد داخلی که مورد تایید مقام معظم رهبری است تلاش می‌کردیم یقینا موفق‌تر بودیم.
وی با اشاره به موفقیت‌های داخلی در زمینه‌های مختلفی چون صنعت موشک‌سازی ابراز کرد: ما با برنامه‌ریزی دقیق مدیران، اتحاد و انسجام ملی و هم‌چنین عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری برسیم.
این مسئول توضیح داد: علیرغم آن که برجام قراردادی بین‌المللی بود که آمریکا به خاطر دشمنی‌اش با نظام و انقلاب آن را فسخ کرد هرچند که در دوران 18ماهه توافق‌نامه برجام نیز ما همواره سایه تحریم‌ها را بر کشورمان حس می‌کردیم.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین ابراز داشت: برای ادامه برجام گرفتن تضمین از کشورهای حاضر در این توافق‌نامه امری ضروری است و باید توجه داشت که برای رسیدن به پیروزی می‌بایست ایستادگی کرد و عقب‌نشینی ما به منزله پیش‌آمدن دشمن خواهد بود.
حجت‌الاسلام در خاتمه متذکر شد: امروز و با توجه به بازار آشفته کشور لازم است افراد فرصت‌طلب سرعقل آمده و از خرید و فروش‌های غیرمنطقی خودداری کنند و کشور را بیش از پیش دچار مشکل نکنند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها