بهترین مبارزه خدمت به مردم و تلاش برای توانمندی

شادمان: رهبر معظم انقلاب هم تاکید فرمودند؛ بهترین راه مبارزه تلاش و خدمت به مردم است و هر چه ما توانمندتر شویم دشمن مایوس‌تر می‌شود و توقع ما کار و تلاش و انسجام بیشتر است.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی شادمان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد یک حرکت غیر عقلانی و غیر منطقی از سوی آمریکا و شخص ترامپ بودیم، کشوری که ادعای کدخدایی جهان را دارد می‌گوید ما (آمریکا) در برجام مغموم شدیم و ضرر کردیم.

وی افزود: آمریکا به رغم اشراف اطلاعاتی و بررسی همه جانبه برای نشستن پای میز مذاکره و در نهایت تصویب برجام، ادعای مغموم شدن در برجام را دارد،این اعتراف به ناتوانی خود است.

 فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: اکنون ما باید تلاش کنیم و به خود متکی باشیم تا دیگران به ما نیاز داشته باشند و نیازمند بیگانه نباشیم.

این مسؤول اظهار کرد: مطمئنا بازنده این اقدام غیر عقلانی خود آمریکا است، تا کنون هم اروپا در برابر این اقدام مذموم و ناپسند موضع گرفته است.

شادمان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب هم تاکید فرمودند؛ بهترین راه مبارزه تلاش و خدمت به مردم است و هر چه ما توانمندتر شویم دشمن مایوس‌تر می‌شود و توقع ما کار و تلاش و انسجام بیشتر است.

وی در ادامه به موضوع جلسه اشاره کرد و افزود: شهر یک موجود زنده است، باید تلاش کنیم سلول‌های شهر پیر نشود و درست توسعه پیدا کند باید همه ابعاد را دید و الا  غیر متعارف می‌شود و شکل کاریکاتوری پیدا می‌کند، اگر همه ابعاد دیده نشود و یک جانبه رشد کند کاریکاتوری می‌شود ولی اگر مردم از دیدن ابعاد شهر احساس خوب داشته باشند نشان می‌دهد درست توسعه پیدا کرد.

فرماندار شهرستان نور بیان کرد: دولت برای این موضوع برنامه دارد، اعتبارات لازم هم برای بافت‌های فرسوده مسکونی وجود دارد، باید کاری کرد که سر زندگی در شهر وجود داشته باشد، اکنون برخی معابر شهری بسیار تنگ و رفت و آمد دو نفر هم  در آن به سختی انجام می‌شود که از آن به کوچه آشتی‌کنان تعبیر شده است.

این مسؤول تصریح کرد: شهرداران باید حمایت شوند زیرا انبوهی از انتظارات شهری از آنان توقع می‌رود، به عنوان مثال در جابه‌جایی یک تیر برق اداره برق باید تسریع کند، سایر دستگاه‌ها نیز باید همراه باشند، همه کمک کنند تا به اهداف خود برسیم.

شادمان  گفت: شهرداران ظرف یک هفته نسبت به تصویب تامین اعتبار بازآفرینی شهری در شوراها اقدام و مصوبه را به راه و شهرسازی اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها