مسئول مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: ده نفر از مدیران مجمع استان در همایش سال روز تشکیل این مجمع در حسینیه فاطمه الزهرا (س) پادگان ولیعصر (عج) تهران شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۷۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه اظهار کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر سازمانی مردم نهاد، غیر دولتی، غیر انتفاعی، غیر سیاسی و داوطلبانه است که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فعالیّت می ­کند.

وی تصریح کرد: این مجمع اقدامات خود را در سطح جامعه از طریق انجام پیگیری ­های مرتبط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر دنبال می ­کند که این پیگیری ­ها در سه حوزه امر به معروف و نهی از منکر مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم انجام می ­شود که در این جا منظور از دولت، تمام حاکمیّت اجرایی است.

سرهنگ فقیه تأکید کرد: تمام فعالیّت­ های این مجمع ایجابی بوده و در جهت پیگیری مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در جامعه و آگاهی دادن به مردم در این زمینه است که مجمع در این راستا تمام فعالیّت­ های خود را در هماهنگی با ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور و سایر نهادهای مرتبط انجام می ­دهد.

وی خاطرنشان کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر از سال 1393 در استان بوشهر آغاز به کار کرد که در این مدّت تفاهم نامه­ هایی با سپاه امام صادق (ع)، منطقه دوّم نیروی دریایی سپاه، فرماندهی انتظامی استان، اداره کل دادگستری و صدا و سیمای مرکز بوشهر جهت اجرای هرچه بهتر و هماهنگ­ تر برنامه­ های این مجمع امضاء شده است که تلاش داریم بتوانیم با نهادها و سازمان­ های مرتبط دیگر نیز تفاهم نامه­ هایی را به امضاء برسانیم.

فقیه در پایان اذعان کرد: عزیزان هم استانی جهت عضویّت در این مجمع می­ توانند با شماره تلفن ­های 09171726101 و 09364532743 تماس حاصل نموده و یا به دفتر این مجمع واقع در پشت درمانگاه سپاه امام صادق (ع) مراجعه کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات