خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز در نشست بصیرتی هیئت بنت الحسین مسجد طوبی و قدردانی از زحمات خواهران برای برپا داشتن مجالس عزاداری و زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع)، با تاکید به دشمن شناسی بسیجیان، گفت: امریکا با انقلاب دشمنی پایداری دارد و نمی وان با آن کنار آمد چراکه امریکا امروز مصداق یزید تاریخ است.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۶۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی با اشاره به روحیه سلحشوری حضرت زینب(س) و الگو بودن ایشان برای بانوان، خاطر نشان کرد: امروز وظیفه داریم با روحیه بسیجی با دشمن شناسی حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: زنده داشتن نام امام حسین(ع) از آن جهت حائز اهمیت است که تا فرهنگ حسینی ساری و جاری باشد نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و دشمن به این مساله اشرافیت کامل دارد.

عباسی ادامه داد: دشمن با برنامه و حساب شده تلاش در فروپاشی هیئات و فراموشی یاد حسین(ع) دارد. ولی وقتی از برهم زدن و فراموشی فرهنگ حسینی ناامید می شود به حربه های دیگری همچون بدعت گذاری و تحریف واقعه عاشورا روی می آورد.

وی اضافه کرد: هیئت های عزاداری باید درمان قلوب دردمندان باشد، بی شک این درد چیزی نیست جز زمینه سازی برای ظهور. بنابراین این درد را باید تشخیص داد و برای درمانش قدم برداشت. مطمئنا اگر امروز می بینید درمانی نیست یقین داشته باشید که تشخیص درد درست نبوده است.

ارسال نظرات