خبرهای داغ:
روابط عمومی حوزه کوثر ناحیه بهبهان خبر داد:
با حضور فرماندهان و مدیران در خصوص اعتقاد به مهدویت یا منجی عالم بشریت در حوزه کوثر بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۰۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، نشست سیاسی ویژه شورای حوزه، فرماندهان پایگاهها و مدیران نظارت و تاییدصلاحیت پایگاههای تابعه حوزه مقاومت کوثر(س) ناحیه بهبهان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روز پیکر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان- و با موضوع اعتقاد به مهدویت یا منجی عالم بشریت در سالن جلسات این حوزه مقاومت برگزار شد.

متن سخنان حجت الاسلام روزپیکر به شرح ذیل است:
همه اعتقاد به منجی دارند ولی جزییاتش فرق دارد، مثلا مسیحیان معتقدند منجی همان عیسی مسیح است ولی شیعه ها با خصوصیات ظاهری که بیان میکنند باعث میشود که به غیر از خود امام زمان عج هیچکس نتواند ادعا کند که امام زمان عج است سنی ها معتقدند که سیدی زاده میشود از امام حسن مجتبی علیه السلام که هنوز به دنیا نیامده است به عنوان منجی بشریت قیام میکند، بعضی از افراد ادعا میکنند که نائب امام زمان(عج) هستند و همچنین باعث گول خوردن خیلی از شیعیان ساده دل که از احساسات پاک برخوردارند می شوند و از آنها سوء استفاده میکنند که باید خیلی هوشیار و آگاه باشیم مثلا فردی در تهران به بهانه ی اینکه امام زمان(عج) خانه ندارد و میخواهم خانه ای برای او بسازم از افراد میلیاردی تهران پول اخاذی کرد و زمانی که همان افراد از این فرد حیله گر درمورد خانه ی امام زمان(عج) سوال کردند که این خانه ای که ساختی کجاست آنها را به جایی که هیچ خانه ای و محل سکونتی نبود برد و وقتی که گفتند ما هیچ نمیبینیم گفت که خانه ی امام زمان(عج) را نمی توان با چشم دید
فرقه ی یمانی: ادعا میکنند که امام سیزدهم هستیم. طرفدارانی در مازندران و خوزستان و خراسان پیدا کردند و متأسفانه در پایگاه های بسیج خصوصا افرادی که مسئولیت دارند عضوگیری میکنند حتی یکی از افرادی که مسئولیت خوبی در بسیج داشت عضو فرقه ی یمانیه کردند؛ سردسته ی این فرقه احمد حسن البصری در یمن بود که در حال حاضر معلوم نیست کجاست افرادی هم جذب خودشان کردند ادعا میکنند که ما مخالف آمریکا و اسراییل و داعش هستیم اما مراجع تقلید و علمای شیعه را تخریب می کنند.
بعضی ها می گویند که یک سیدخراسانی هست که به امام زمان(عج) کمک میکند و جنگی در یمن اتفاق می افتد که جوانان ایرانی و لبنانی به آنها کمک میکنند بعضی افراد معتقدند که سید خراسانی همان رهبرمان سیدعلی است البته هیچکس حق ندارد تطبیق بدهد و دقیق مشخص کند که چنین چیزی وجود دارد.
حکومت امام زمان(عج) سراسر عدل و داد و خوبی ست ولی عده ای معتقدند که به محض ظهور امام زمان عج قتل و خونریزی به وجود می آید فقط آقای دجال هست که امام زمان(عج) در فلسطین 3 روز به او فرصت می دهد بعد از سه روز باز دجال قبول نمیکند 7 هزار نیرو دارد و جنگ سر میگیرد بعضی ها کشته میشوند و بعضی ها توبه میکنند خود دجال هم به درخت آویزان می کنند.
باید مواظب باشیم که خیلی خوب امام زمان(عج) را معرفی کنیم برخلاف روایات شیعه است که معتقدند وقتی امام زمان(عج) بیاید جنگ و خونریزی به پا می شود اگر حق کوچک و ناچیزی از کسی ضایع شود فوراً امام زمان(عج) حق را به صاحب حق برمیگرداند
چه تکنیکی هست که امام زمان(عج) میتواند تمام دنیا را اداره کند؟ وقتی امام زمان(عج) میگوید اناالمهدی همه به زبان خودشان می شنوند.
روایت است که امام صادق(ع) آرزو میکند که ای کاش من غلامی امام زمان(عج) را میکردم و همچنین میفرماید امام زمان(عج) اینقدر مهربان است که با دست مبارکش غذا در دهان مردم میگذارد.
حتی دست به سر مردم میکشد و همه مردم تمام علوم را میفهمند و 313 نفر در 313 نقطه ی دنیا میفرستد.
امام علی(ع) می فرمایند: هیچ عبدی و هیچ بنده ای وجود ندارد مگر اینکه امام زمان(عج) آنها را آزاد میکند.
فردی به نیویورک سفر کرد و دید که 50 نفر زن بسته شده به عنوان برده، بعضی ها را به عنوان جنسی و بعضی ها را به عنوان کار می فروختند.
در کشورهای چین و مالزی فروش برده وجود دارد در سوریه هم دختر شیعه ها را برمیدارند و میفروشند.
باید دقت داشته باشیم که انقلاب اسلامی دشمن های بسیار زیاد و عجیبی مثل آمریکا و اسرائیل دارد که تمام سعی و تلاششان را میکنند که این انقلاب را به هم بزنند مثل جنگ 8 سال دفاع مقدس، منافقینی مثل مریم رجوی و سردسته هاشون و یه عده سیاسیونی هستند که از انقلاب زاویه گرفتند و بعضی ها دشمنی کردند و سپاه هم آنها را دستگیر کرد.
عده ای هم گروه احمدی نژاد و بقایی و مشائی بودند همان حرفهایی را میزنند که آمریکا و اسرائیل میگوید نامه ای به رهبر نوشتند که چنین چیزی را القا میکند که هیچ امیدی به این انقلاب نیست و حتی روحانیونی هم این نامه را تایید و امضاء کردند.
اگر ولایت فقیه از بین برود کشور ما هم مثل کشورهای ناامن میشود در کشور مصر حسنی مبارک را بعد از 30 سال برکنار کردند که الان کشورشان دست لاییک ها و ضدمسلمانان افتاد.
جوک هایی که در مورد علما و روحانیون و چادری ها ساخته میشود زیر نظر روانشناسان خبره هست که با برنامه پیش میروند و باعث میشود حرمت ها را بشکنند.
متأسفانه خیلی از افراد زیر دیپلم و کسانی که فوتبالیست و بازیگر هستند وارد مباحث سیاسی می شوند اینها کارشناس سیاسی نیستند مثل مهدوی کیا که اظهار نظر کرد که چرا به جای اینکه اینهمه در سوریه هزینه می کنید در ورزشگاه های ایران خرج کنید.
در جواب گفته شد که اگر در سوریه هزینه نکنیم شما اینجا در آسایش نیستید حتی در خود ورزشگاه های سوریه هیچ فوتبالیستی جرأت ندارد به ورزشگاه برود.
امنیت کشورمان را مدیون شهدا و مدافعان حرم هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها