سردار غیب پرور گفت: کشوری همچون ایران اسلامی با این حجم از ذخایر و منابع، نباید نیازمند این حجم سنگین واردات محصولات غذایی باشد و این خسران در انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین جشنواره طرح ملی بسیج همگام با کشاورز گفت: کشوری همچون ایران اسلامی که هم اکنون در حال جنگ اقتصادی است و با این حجم از ذخایر و منابع، نباید نیازمند این حجم سنگین واردات محصولات غذایی باشد و این خسران در انقلاب است.

وی با اشاره به بهره مندی بسیج از مهندسان متخصص بسیجی در عرصه کشاورزی گفت: بارها این ظرفیت آماده را به دولت اعلام کردیم و لازم است دولت هم دغدغه مند باشد و بر مسئله کشاورزی حساس شود.

 غیب پرور با بیان اینکه 8 طرح اعتلای بسیج در کشور داریم افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح بسیج همگام با کشاورز است که باید طی یک دوره 4 ساله در سراسر کشور با رویه‌ی تسهیل گری در کار کشاورزی به واسطه علمی سازی در این عرصه انجام شود.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ماه‌ها روی این طرح کار کرد و اکنون به این باور رسیده‌ایم که با علمی سازی کشاورزی می‌توانیم در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی به استقلال برسیم.

رئیس سازمان بسیج در خاتمه گفت: تمهیدات لازم برای اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز صورت گرفته و من معتقدم که اگر مراحل این طرح به خوبی اجرا شود یک انقلاب بزرگ در عرصه کشاورزی به  وقوع می‌پیوندد.



ارسال نظرات