خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر لزوم تقویت وحدت بین مردم و مسؤولان در این استان تأکید کرد و گفت: استاندار سمنان تحت تأثیر عزل و نصب فرمایشی قرار نگیرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۸۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان، با تقدیر از زحمات مسؤولان شهرستان به‌ویژه فرماندار، امام جمعه و نماینده فعال و عامل شهرستان شاهرود، با بیان اینکه با مشکلات این شهرستان آشنا هستم، اما تا اندازه‌ای که حسینی‌شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد، آشنا نبودم، اظهار کرد: این درد دلی بود که نماینده شاهرود بیان کرد.
وی با تأکید بر حفظ وحدت بیان کرد: وحدت حلال و کاهنده مشکلات است که مردم شاهرود با تیم وحدت استانی همراه هستند و این باید تقویت شود.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خداوند متعال، امام و رهبری بر وجود وحدت تأکید دارند که یک مسأله دینی است، اضافه کرد: امام راحل از اختلاف می‌ترسیدند و به‌خصوص از اختلاف بین مسؤولان بالایی احساس خطر می‌کردند.
شاهچراغی افزود: باید وحدت تقویت شود و مردم و مسؤولان با هم باشند که در این صورت خیلی از مشکلات در استان سمنان و کشور رفع می‌شود؛ اما اگر اختلاف وجود داشته باشد، مشکلات بیشتر می‌شود؛ در استان سمنان حرفی نسبت به هم نداشته باشیم و مردم می‌خواهند مشکلات برطرف شود.
وی ادامه داد: جمعیت شهرستان شاهرود بیشتر و به نسبت مشکلات مردم هم بیشتر است، اما باید با وحدت کلمه این مشکلات رفع شود.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه استاندار سمنان مردمی و مؤمن است و این مشکلات را رفع خواهد کرد، ادامه داد: استاندار تحت تأثیر عزل و نصب فرمایشی قرار نگیرد و بنده هم تا جایی حمایت می‌کنم که در خط رهبری باشد.
شاهچراغی با تأکید بر جلب رضایت مردم گفت: اگر مردم راضی نباشند، آشوب‌های خیابانی آغاز می‌شود؛ مردم ما صابر هستند و از رهبری اطاعت می‌کنند و وقتی ما خادم باشیم و مشکل مردم را رفع کنیم، مردم راضی هستند و طلبی از ما ندارند.
وی ادامه داد: مسؤولان بیایند دفتر ائمه جمعه ببینند که مردم چقدر مشکل دارند؛ مردم ناراضی هستند و نارضایتی مردم خطرناک است.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان افزود: بنده نماینده رهبری و نماینده شما هستم و روی موضوع ولایت و ولایت‌مداری اهتمام دارم و تنها خطی که به خدا می‌رسد، خط امام خامنه‌ای است و همه باید وارد این خط شویم که نعمت بزرگی است؛ رهبری در خشت خام چیزی می‌بیند که ما در آیینه نمی‌بینیم.
شاهچراغی اظهار کرد: اگر مسؤولان بر وحدت و رضایت مردم و رهبری تأکید داشته و در آن جدی باشند، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود تا شاهرود به آب برسد و دیگران به خواب برسند.
وی با بیان اینکه برخی قول می‌دهند، اما زود فراموش می‌کنند، مرد باید سر قولش باشد، اظهار کرد: برای من شهر‌های استان سمنان تفاوتی ندارد و در تمام سخنرانی‌ها از مردم استان تعریف کردم و استانی سخن گفتم؛ برخی کار‌ها دست من نیست و می‌توانم مشکلات را به بالا و حتی به رهبری منعکس کنم.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم شاهرود مهمان‌نواز و صبور هستند، خاطرنشان کرد: گله دارم در چندین سالی که نماینده رهبری در این استان هستم، شاید دو صفحه کاغذ از مشکلات شاهرود برای من نیامده است که پیگیری کنم، اما ما وظیفه داریم که این اقدامات را پیگیری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها