فرمانده حوزه کارمندی نهاوند گفت: تاثیرات مثبت حمایت از کالای ایرانی باید برای مردم تشریح و فرهنگ‌سازی شود و مردم به مصرف کالای ایرانی ترغیب شوند و در مقابل تولیدکنندگان نیز منافع مردم از نظر کیفیت و قیمت را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۶۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

تاثیرات مثبت حمایت از کالای ایرانی برای مردم تشریح و فرهنگ‌سازی شودسرهنگ محمد ابوالفتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار کرد: در مورد حمایت از کالای ایرانی که مهم‌ترین عامل قدرت اقتصادی است، توان بالای تولید ملی مطرح است.

وی افزود: تولید ملی قوی هم از نظر کمی و هم کیفی از یکسو وابستگی به خارج را کاهش می دهد و از سوی دیگر باعث استحکام درونی اقتصاد ز سطح خانواده تا سطح ملی می‌شود.

فرمانده حوزه کارمندی نهاوند بر نقش مردم در این زمینه تاکید و خاطرنشان کرد: مردم هسته اصلی این شعار هستند و نقش اصلی را ایفا می‌کنند، به نحوی که با خرید اجناس و کالای ایرانی که نتیجه تلاش و زحمت جوانان ایرانی است، می‌توانند بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: تاثیرات مثبت حمایت از کالای ایرانی باید برای مردم تشریح و فرهنگ‌سازی شود و مردم به مصرف کالای ایرانی ترغیب شوند و در مقابل تولیدکنندگان نیز منافع مردم از نظر کیفیت و قیمت را مورد توجه قرار دهند.

ابوالفتحی حمایت از کالای ایرانی را حمایت از جوانان، اقتصاد و در مجموع جامعه ایرانی دانست و یادآور شد: مسئولان از ابتدای سال باید به فکر برنامه‌ریزی برای تحقق این شعار باشند و در این زمینه منافع تولیدکنندگان و مردم را نیز مدنظر قرار دهند تا از این طریق شکوفایی اقتصاد ایران را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات