خبرهای داغ:
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم:
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه فعالیت‌های درمانی در مناطق محروم باید در اولویت نخست اردو‌های جهادی دانشجویان این دانشگاه باشد، گفت: فعالیت‌های درمانی را همه جهادگران نمی‌توانند انجام دهند به همین علت نیاز مردم ناتوان از نظر اقتصادی به اردو‌های جهادی درمانی زیاد است.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۰۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
فعالیت‌های درمانی باید اولویت نخست اردو‌های جهادی باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جواد حکیم الهی ظهر امروز در نخستین ستاد اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه اردو‌های جهادی باید بازده حداکثری داشته باشد، اظهار کرد: این اردو‌ها باید به صورتی باشد تا بیشترین استفاده را از ظرفیت دانشجویان انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های درمانی در مناطق محروم باید در اولویت نخست اردو‌های جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم باشد، اضافه کرد: فعالیت‌های درمانی را همه جهادگران نمی‌توانند انجام دهند به همین علت نیاز مردم ناتوان از نظر اقتصادی به اردو‌های جهادی درمانی زیاد است و دانشجویان علوم پزشکی باید اردو‌های جهادی را با رویکرد درمانی دنبال کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: حمایت از اردو‌های جهادی به صورت ویژه مورد توجه این معاونت قرار گرفته است به همین علت تاکنون اردو‌های جهادی با رویکرد درمانی به شیوه مطلوب در دانشگاه علوم پزشکی قم دنبال شده است، اما تلاش می‌کنیم تا برگزاری کیفی‌تر اردو‌های جهادی را رقم بزنیم.

همچنین، حسین رضایی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی قم با اشاره به اینکه در اردو‌های جهادی وزارت بهداشت به دنبال کمک به عرصه سلامت کشور هستیم، اظهار کرد: در برخی از نقاط استان قم با محرومیت‌های بسیاری روبرو هستیم که رفع این محرومیت‌ها نیازمند اهتمام جدی مسؤولان و مشارکت ویژه مردم به ویژه قشر جهادگر و دانشجو است.
ارسال نظرات