خبرهای داغ:

آذربایجان شرقی جزو استان های برتر سازمان اوقاف و امور خیریه انتخاب شد

اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در نهمین مجمع عمومی مدیران و مسئولان اوقاف و امور خیریه سراسر کشور جزوء استان های برتر معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۹۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، نهمین مجمع عمومی مدیران و مسئولان اوقاف و امور خیریه سراسر کشور با هدف برگزاری دوره های آموزشی ، بررسی نقش وقف در اقتصاد مقاومتی و رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از کالای ایرانی با تجلیل از ادارات برتر سازمان بر اساس عملکردهای برنامه های سال ۹۶ برگزار شد.

همچنین در این دوره برنامه‌های سال ۹۷ و خصوصا اولویت های ویژه سازمان نیز به صورت مختصر تبیین و تشریح شد.

در اختتامیه نهمین مجمع عمومی" مدیران و مسئولان" سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که با حضور، مدیران کل استان‌ها، روسای ادارات، دفاتر نمایندگی و مجموعه شورای معاونین سازمان برگزار شد از رتبه های برتر تجلیل بعمل آمد.

بر اساس بازرسی های انجام شده در خصوص عملکرد برنامه ها و ورود اطلاعات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه، از اداره کل اوقاف و امور خیریه به عنوان رتبه برتر تجلیل شد.

در این مجمع از حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، محمد حیدرزاده معاونت حقوقی، محمد قنبرزاده رئیس اداره تحقیق و جعفر میثمی کارشناس مالی تقدیر و قدردانی شد.

همچنین از رئاسای ادارات شهرستان ها از جلمه حجت الاسلام رضا جعفری رئیس اداره ناحیه یک شهرستان تبریز، حجت الاسلام محمدرضا خلیلی رئیس اداره دو شهرستان تبریز، حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره شهرستان جلفا و حجت الاسلام عزالدین تقی زاده رئیس اداره شهرستان شبستر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها