محمدابراهیم نیکزاد
معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور مطرح کرد:
دکتر احمد نادری – معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور – در نخستین اجلاس علمی، آموزشی و تشکیلاتی رؤسای مراکز استانی بسیج اساتید و مسئولان کانون‌های بسیج استادان سراسر کشور با عنوان «بسیج استادان؛ زمینه ساز رویکرد حلّ المسائلی به گفتمان ملّی» گفت: نگاه تخصصی به استادان دانشگاه، از اولویت های مهم است.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۹۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر نادری در جمع استادان بسیجی از سراسر کشور ضمن تأکید بر اینکه نگاه تخصصی به اساتید دانشگاه از اولویت های مهم برای استفاده از ظرفیت آنهاست، افزود: ایجاد قواره های تخصصی، موجب انسجام بیشتر در پیشبرد امور کشور خواهد شد.

مدیر گروه انسان شناسی دانشگاه تهران همچنین تصریح کرد: جذب حداکثری اساتید دانشگاه بسیار مهم است و ما باید برای فارغ التحصیلانی که به عنوان هیئت علمی در دانشگاهها مشغول به تحقیق، پژوهش و تدریس می شوند، برنامه ریزی کنیم که برش های تخصصی این امر در استانها نیز باید اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج اساتید با ظرفیت 35000 استاد بسیجی عضو این سازمان، یکی از بزرگ ترین شبکه های نخبگانی در کشور است که در دوره جدید بنا دارد این ظرفیت را برای حلّ مسائل مردم و نظام به خدمت بگیرد.

معاون سرمایه انسانی بسیج اساتید کشور همچنین خاطرنشان کرد: سامانه ای مشترک و هم افزا با اقشار 22 گانه بسیج در اختیار داریم و در این راستا برای کمک به سایر اقشار بسیج از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات