مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
در روز‌های پایانی هفته معلم؛ فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با حضور در مدرسه اسحاقیه از فرمانده واحد بسیج دانش آموزی این مدرسه با اهدا هدیه قدردانی نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۷۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این دیدار گفت: بى‏سبب نیست که معلم پیر انقلاب، امام راحل‏قدس سره، در شان معلم مى‏فرماید: «مقام معلم مقام والایى است، مقامى بالاتر از مقام معلم نیست.»
وی افزود:مقام معظم رهبری نیز در این باره مى‏ فرمایند: «واژه معلم... جزو واژه‏هاى مقدس است. در جامعه ما، که اساس در تعلیم و تزکیه و تربیت قشرهاى گوناگون است، معلم مقام ویژه‏اى دارد.»
وی همچنین اذعان کرد:همیشه روزگار از بدو خلقت و حتى پیش از آن، تا خدا بوده و هست معلم بوده و هست و هر روز، روز معلم است، اما در انقلاب عزیز ما، این روز، مصادف با سال روز شهادت پاره تن امام راحل ‏قدس سره، شهید مرتضى ‏مطهرى ‏رحمه الله است؛ همو که خلعت معلمى بر قامت رسایش برازنده ‏بود و علاوه بر برخوردارى از «مداد العلماء» با نثار خون خویش مصداق «دماء الشهداء» نیز گردید و از دو ویژگى علم و شهادت بهره ‏مند شد. یاد او و تمامى معلمان راستین بشریت گرامى باد.
ارسال نظرات