خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

دولتمردان به سه کشور اروپایی اعتماد نکنند/ مسئولین نباید بار دیگر فریب کشورهای اروپایی را بخوردند

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دولتمردان نباید به سه کشور اروپایی نیز اعتماد کنند، گفت: اروپایی‌ها نیز نشان داده‌اند که در تمام جریانات دنباله‌رو آمریکا هستند بنابراین نباید مسئولین بار دیگر فریب کشورهای اروپایی را بخوردند.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۵۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

دولتمردان به سه کشور اروپایی اعتماد نکنند/ مسئولین نباید بار دیگر فریب کشورهای اروپایی را بخوردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن برزگر امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: خباثتی که آمریکا در این جریان داشت برای ما چیز جدیدی نبوده و موضوع کاملاً روشن بود چراکه در طول 40 سال انقلاب ما جز دشمنی از آنها انتظار نداشتیم.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی صحنه‌ها وجود داشته است، گفت: با توجه به اینکه در زمان قبل از مذاکره برخی مسئولین اینگونه القا می‌کردند که حل مشکلات کشور تنها با مذاکره با آمریکا میسر خواهد شد و باید به سمت مذاکره با کدخدا رفت؛ این مذاکره صورت گرفت در حالی که رهبری موافق آن نبودند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه رهبری در ابتدا به صراحت اعلام کرد که به مذاکرات خوش‌بین نیستم، بیان کرد: با این وجود مسئولین طوری برنامه‌ریزی کردند که اگر این اقدام صورت نگیرد تمام مشکلات حل نخواهد شد بنابراین، این مذاکره صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید این رفتار و دشمنی آمریکا و نتایج برجام برای مسئولین و دولتمردان تجربه باشد، گفت: آقا فرمودند انشا الله اگر این تجربه حاصل شود که دشمن قابل اعتماد نیست ما از این مذاکرات ضرر نخواهیم کرد که امیدورایم مسئولین به این تجربه رسیده باشند.

برزگر با بیان اینکه دولتمردان نباید به سه کشور اروپایی نیز اعتماد کنند، یادآور شد: اروپایی‌ها که در تمام صحنه‌ها نقش پلیس خوب را بازی کردند همواره نشان داده‌اند که در تمام جریانات دنباله‌رو آمریکا هستند و به طور قطع در این خصوص به دلیل مصالح و منافع خود نیز این چنین خواهد شد بنابراین نباید مسئولین بار دیگر فریب کشورهای اروپایی را بخوردند.

وی در همین خصوص با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری مبنی بر اینکه «من به سه کشور اروپایی نیز خوش‌بین نیستم و مسئولین به آنها اعتماد نکنند»، تصریح کرد: مسئولین نه درحرف بلکه باید در عمل نشان دهند که گوش به فرمان رهبری هستند و با دشمنان اسلام و انقلاب به زبانی که لایق آن هستند صحبت کنند و عزت و شرف ملت ایران که حاصل خون شهدا است و همیشه سربلند بوده حفظ شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جلسه، تقدیم برنامه‌های معاونت‌های مجموعه ستاد امر به معروف در سال جاری است.

وی به آسیب اجتماعی اعتیاد به عنوان محور اصلی جلسه اشاره و بیان کرد: این مهم عامل بسیاری از گرفتاری‌های جامعه است و متاسفانه در استان و شهر ما مشکلات اساسی در این خصوص وجود دارد.

برزگر با بیان اینکه اعتیاد رابطه مستقیم با تمام جرم و جنایت‌ها دارد، خاطرنشان کرد: هرچند این آسیب اجتماعی اعتیاد خود وابسته به مشکلات اقتصادی و بیکاری است اما امیدواریم طرح‌هایی در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد اجرایی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر افزود: در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته و دشمنان انقلاب و بسیاری از افراد داخلی که به خاطر منافع مادی به فکر آلوده کردن جوانان هستند بنابراین باید در این خصوص برنامه‌هایی حداقل در راستای عدم افزایش آسیب‌ها داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان به برنامه‌های اجرایی در راستای کاهش و عدم افزایش آسیب اجتماعی اعتیاد در بسیج و سپاه ناحیه همدان اشاره و عنوان کرد: در حرکتی خودجوش در قالب قرار گاه حضرت ولیعصر(عج) حضور یافتیم و از آحاد مردم و به خصوص کسانی که در این خصوص دغدغه داشتند دعوت به عمل آمد ضمن اینکه مشاورانی در بحث اعتیاد به خانواده‌ها و معتادین مشاوره دادند وعلاو ه بر آن پزشکان و روانشناسان و کارشناسان تربیتی در این خصوص اقدامات مهمی انجام دادند که اکثراً در مناطقی که بیشتر با این موضوع درگیر بودند صورت گرفت.

وی بر لزوم ورود جدی نهاد آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد اشاره و تصریح کرد: نیاز است که آموزش و پرورش در این خصوص وارد عمل شود چراکه سن اعتیاد پایین آمده و در حال گسترش در بین قشر نوجوان و سن پایین است.

برزگر در خصوص دیگر اقدامات اجرایی سپاه و بسیج در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد خاطرنشان کرد: با کسب تجربیاتی که از شهرستان ملایر برای آسیب اجتماعی اعتیاد به دست آمد کار گروهی در شهرستان همان شکل گرفته و اقدامات مناسبی صورت می‌گیرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به روزه‌خواری برخی افراد در معابر عمومی طی سالیان گذشته ابراز کرد: باید برای مقابله با روزه‌خورای در ملأعام اقدامات لازم صورت گیرد تا شأنیت این ماه مبارک و شهر همدان که شهر مؤمنین و علما بوده حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات