طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان با تجمعی اعتراض آمیز با آتش زدن پرچم آمریکا و برجام انزجار خود را از حرکت خصمانه و بی ادبانه ترامپ اعلام کردند.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۳۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان در این مراسم مصطفی باهری استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان گفت: مراسمی که امروز به تشخیص طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت انجام شد، در واقع چند جنبه ارزشی و معنوی داشت یک جنبه آن این است که طلاب و رحانیون در طول ۸ سال دفاع مقدس و قبل آن در راستای حمایت ازآرمان‌های امام و در تبیین معارف اسلامی پیش قدم بودند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که طلاب و روحانیون درکی به موقع از حوادث و پیشامد‌های اطرافشان دارند افزود: جنبه دوم این مراسم آن است که ما به ندای رهبر انقلاب (مدظله العالی) که عالم به مکان و زمان است را برخود واجب دانستیم و خود را مطیع رهبر میدانیم.
 
باهری حرکت اخیر ترامپ را در حقیقت یک حرکت بی ادبانه که در مجامع بین المللی هم محکوم شدنام برد و بیان کرد: عمل ترامپ توهین به ملت ایران بود بلکه توهین به درک اسلام و حقایق اسلامی است و ما به واسطه این لباس که بر تن داریم  و رسالتمان نمیگذاریم که غباری بر چهره اسلام بشیند و خود را فدای اسلام می‌کنیم.
 
استاد حوزه علمیه سفیران  هدایت زاهدان اظهارداشت: برجام چیز مهمی نبود که ما از دستش بدهیم و برای خروج ترامپ از برجام غصه دار شویم، در واقع تحریم‌ها همان‌ها هستند و سیاست‌های خصمانه آن‌ها همان است و تغییری نکرده است.
 
همچنین عبدالله بامری معاونت تهذیب حوزه علمیه سفیرنیز در این مراسم گفت: تجمع اعتراض آمیز حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان در راستای اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ نسبت به جمهوری اسلامی ایران وبرنامه جامع برجام که آمریکا از آن خارج شدبرگزار شده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که اصلا برای ملت ما هیچ ورودی به برجام شکل نگرفت که بخواهد خروجی داشته باشد افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظلعه الغالی) دشمن ما و طرف مقابل ما قابل اعتماد نیست و خودشان را خوب نشان دادند و همانطور که اثبات شد مقام معظم رهبری فرمودند این‌ها هیچ وقت قابل اعتماد نخواهند بود.
 
بامری بیان کرد: ما بر خود واجب دانستیم که به ندای رهبری لبیک گوییم و این حرکات خصمانه دشمن را شناسایی و افشا کنیم این موضوع را در عمل بگویم که دشمنان انقلاب اسلامی هیچ زمانی قابل اعتماد  نبوده و نیستند.
 
این مسئول ادامه داد: برجام که از اول قابل اعتماد نبود و الان که دشمن چهره واقعی خود را نشان داده برای جلوگیری از ضربه نخوردن مردم؛ بهترین راهکار را مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال برای ما تعیین کردند که همان حمایت از کالای ایرانی است.
 
وی تصریح کرد: ما با یکپارچگی و وحدت بین اقشار جامعه باید به فرمان رهبری لبیک گفته و با خرید از تولیدات داخلی از کالای ایرانی حمایت کنیم و فرمایش رهبر را یک فتوا بدانیم و تا اجرایی شدن این فتوا از تلاش دست برنداریم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین با اتحاد گوش به حرف رهبری باشند و سکان این انقلاب را به سمت پیشرفت و تعالی در راستای آرمان‌های انقلاب حرکت دهند.
ارسال نظرات