مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

تفکر انقلابی لازمه حل مشکلات کشور است نه رابطه با امریکا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در جمع کارکنان این ناحیه با انتقاد از برخی مسئولان که کلید حل مشکلات کشور را ایجاد رابطه و سازش با امریکا می دانند، گفت: در هر موضوعی که جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی کرده، دشمنان سوء استفاده کرده و با طرح موضوعات جدید در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی درآمده اند.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۸۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه امیدوار بودن به غرب و امریکا خطایی بزرگ است، افزود: در برجام به امریکا دل بستیم و ضربه اش را خوردیم در حالی که رهبر فرزانه انقلاب بارها فرموده بودند ما به امریکا بدبین هستیم و هیچ امیدی به برجام و دیگر کشورهای مذاکره کننده نداریم.

وی با تاکید بر اقتدار همه جانبه نیروهای مسلح و تهدید های دشمنان، اظهارداشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، دوران بزن در رو تمام شده و این‌جور نیست که شما بگویید می زنیم و در می رویم، این‌جور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند ما دنبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام برزگر حمله موشکی و تعرض آشکار به خاک سوریه را به بهانه واهی خواند و اضافه کرد: امریکایی ها و صهیونیست ها تریلیون ها دلار در منطقه هزینه کرده و هیچ چیز عایدشان نشده و امروز بعد از نابودی شدن جریان تروریستی داعش در سوریه، تحمل شکل گیری امنیت پایدار در این کشور را ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سپاه را پایه اصلی پیشرفت کشور عنوان و بیان کرد: سپاه از بطن جامعه و انقلاب ایجاد شده و علیرغم همه تخریب ها و هجمه های تبلیغاتی دشمنان خارجی و بعضی افراد وابسته داخلی با این نهاد مقدس، با اقتدار و بدون توجه به هجمه ها، به راهش ادامه داده و موجب پیشرفت کشور پس از انقلاب در همه زمینه ها شده و با امروز باگذشت زمان نیاز به سپاه و بسیج بیش از گذشته احساس می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار