خبرهای داغ:
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین اذعان کرد: امروز همه مردم ایران می دانند که برجام تنها بازی یکطرفه ای برای گرفتن امتیاز بیشتر و هم‌چنین تنگ کردن حلقه محاصره برای ایران بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۷۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

طیب ملکی‌پور رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: اگر واقع‌نگرانه به موضوع نگاه کنیم از ابتدا آمریکایی ها چیزی به نام برجام را به رسمیت نمی شناختند و خروج آن‌ها از برجام امری قابل پیش‌بینی بود.
وی تبیین کرد: امروز همه مردم ایران می دانند که برجام تنها بازی یکطرفه ای برای گرفتن امتیاز بیشتر و هم‌چنین تنگ کردن حلقه محاصره برای ایران بوده است.
این مسئول مطرح کرد: اتفاقی که بعد خروج امریکا از برجام خواهد افتاد این است که کشورهای اروپایی هم در مذاکره به اسم برجام دنبال فشار بیشتر و در داخل نیز برخی به دنبال توهم گذشته خواهند بود و از انجایی که در عمل حرفی ندارند تا ناامیدی کامل و بازی های سیاسی تبلیغاتی تا انجایی که جا داشته باشد در کمال حقارت سعی در توجیه اشتباه گذشته خود خواهند کرد.
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین ادامه داد: علیرغم همه این فشارها و وقایع دشمنان داخلی و خارجی کشور باید بدانند سرانجام مردم میخ آخر را بر تابوت ضد عزت ملی و تحقیرآمیز برجام زده و انشاالله با تکیه بر توان داخلی پیروز خواهند شد.
ملکی‌پور در خصوص روند تحریم‌ها و اوضاع اقتصادی کشور بعد از لغو برجام از سوی آمریکا تشریح کرد: ما که سالیان سال به علت تحریم خسارات و صدمات ناشی از آن را تحمل می کنیم یقینا از این به بعد هم اوضاع برایمان تغییری نخواهد کرد؛ اما اتفاق جدید و ادبیات نوینی که در جامعه چند سالی مطرح شده دست کشیدن از داخل و دل بستن به غرب به‌صورتی که حتی تنفس راحت را هم منوط به آن کرده بودند یقینا امروز امید این گروه فرصت‌سوز ناامید شد.
وی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: به نظر بنده وقایع امروز کشور می تواند ابتدای حرکت به سوی خودباوری و اعتماد به دوستان و در مقابل بی‌اعتمادی به دشمنان قسم خورده نظام باشد.
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: اگر انقلابی حرکت کنیم یقینا توان انسانی و منابع کشور به قدری هست که اینده درخشانی در انتظار ما باشد به شرط آن‌که به این توانایی‌ها باور داشته و عمل کنیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها