به یاد دلاوری های مدافعان حرم:

اکران فیلم«به وقت شام»در شهرستان ارزوئیه

این فیلم توانست به خوبی نشان دهد که چرا ایران در سوریه حضور داشت و به برکت نیروهای هم تراز انقلاب که مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند چه حماسه آفرینی ها شده و چه رشادت ها ثبت گردیده
کد خبر: ۹۰۱۶۱۷۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فیلم سینمایی "به وقت شام" به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه، دوشنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه اکران می شود.
 
  در پی اکران "به وقت شام" به ساخته ی ابراهیم حاتمی کیا،جامعه شناس و استاد دانشگاه سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه ابراز کرد: این فیلم توانست به خوبی نشان دهد که چرا ایران در سوریه حضور داشت و به برکت نیروهای هم تراز انقلاب که مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند چه حماسه آفرینی ها شده و چه رشادت ها ثبت گردیده و اکنون قاب دوربین توانسته اندکی از آن را به نمایش بگذارد.
 
سرگرد اسماعیلی کاخ افزود:این فیلم هم چنین تسلیِ دل مادران و همسران شهدای مدافع حرم است و به قول سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی "این فیلم یک فیلم سینمایی نبود، بلکه یک آگاهی بود." و امروز فضای رسانه در جهت فرهنگ سازی حرکت عمیقی را آغاز کرده که انشاءالله در راستای اهداف انقلاب موفق عمل نماید که این حرکت فرهنگی در شهرستان به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت سپاه انجام گرفت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با بیان اینکه فیلم سینمایی "به وقت شام" با استقبال خوب بسیجیان و گروه های مردمی روبه رو بوده است افزود: جهت حمایت از کارگردان های انقلابی این فیلم فعلا در یک سانس اکران می شود.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون نیز متقاضیان زیادی جهت تماشای فیلم های انقلابی داریم اعلام کرد: به وقت شام هم اکنون مورد استقبال مردم شهرستان  قرار گرفته و در سینما شهر ارزوئیه اکران می شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در پایان خاطر نشان کرد: البته پیش از این فیلم های انقلابی دیگر همچون محمد رسول الله، یتیم خانه ی ایران و... به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، ستوانیکم پاسدار سجادسالاری نیز مورد استقبال مردم و بسیجیان شهرستان ارزوئیه قرار گرفته بود که با پیگیری های ایشان در زمینه فرهنگی اجتماعی شاهد حرکت های خوبی در سطح شهرستان بوده ایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار