مجمع هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور اعضای هیئت و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۶۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  ازکرمان، مجمع هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور اعضای هیئت و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.
برگزاری اولین مجمع هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین عمران استان
در این مجمع، رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری، و معاون حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو، استفاده از ظرفیت‌های استان را یکی از راهبرد‌های مجمع هیئت اندیشه‌ورز استان دانست و بیان کرد: باید کارگروه‌ها را فعّال کنیم.
دکتر رضا انجم‌شعاع، رعایت ساخت و ساز و بهینه‌سازی مصرف انرژی را از دیگر سیاست‌های کلّی مجمع هیئت اندیشه‌ورز برشمرد و اظهار داشت: استان کرمان به لحاظ انرژی‌های نو از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و بر راه‌اندازی کارگروهی با عنوان انرژی‌های نو تأکید نمود.
حجت‌الاسلام عسکری، سرمربی حلقه‌های صالحین سازمان، نیز در ادامه بیان کرد: ارائه‌ی الگو‌های فاخر و ارزشمند از معماری، عمران و شهرسازی باید متناسب با سرزمین و مناطق مختلف، استفاده از هوا، طبیعت، گرما و سرمای طبیعی باشد.
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان، به مبانی مدیریت شهری پرداخت و اظهار کرد: حاشیه‌نشینی محصول عملکرد بد ما در روستا‌ها است.
سرهنگ الله‌بخش دریجانی، شناسایی مشکلات در سطح استان را از مهمترین اهداف بسیج مهندسین برشمرد و ادامه داد: بسیج مهندسین باید در حوزه معماری و عمران به مسئله‌یابی محیط پیرامونی خود بپردازد.
دریجانی، تحقّق اقتصاد مقاومتی را یک رسالت بزرگ دانست و اظهار کرد: کار بسیج مهندسین، برنامه‌ریزی برای پیشرفت کشور است، و برای پیشرفت و آبادانی کشور، نیازمندنگاه، روش، و مبانی مهندسی اصیل هستیم.
در ادامه نیز، سرپرست معاونت سیاسی استانداری اظهار‌داشت: آنچه می‌تواند کشور ما را به پیش ببرد، روحیه‌ی بسیجی، جهادی، و همدلی است.
دبیر هیئت مدیره‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، نیز با اشاره به اینکه میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بسیج مهندسین تعامل کامل وجود دارد که در یک راستا به مردم خدمات‌رسانی می‌شود.
در پایان، حکم فرمانده پایگاه مقاومت سردار شهید مدافع حرم «حاج حسین بادپا»، که پیشتر توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری، در مجموعه‌ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افتتاح شده بود، به مهندس مسلم قادری اعطا گردید.
ارسال نظرات